زن ۳۰۰ کیلویی: دلیل چاقی من خانواده‌ام است+ویدیو

mojtaba
دکترها به خانم سوزان فارمر که حدود ۳۰۰ کیلو وزن دارد هشدار دادند که اگر نیمی از وزن خود را کم نکند احتمال مرگش خیلی زیاد خواهد بود.

دکترها به خانم سوزان فارمر که حدود ۳۰۰ کیلو وزن دارد هشدار دادند که اگر نیمی از وزن خود را کم نکند احتمال مرگش خیلی زیاد خواهد بود. در حالی که در آستانه‌ی ۳۷ سالگی باید وزن کم کند، مادرش هم‌چنان براش غذاهای چاق‌کننده می‌خرد. او نمی‌تواند بیش از ۳۰ ثانیه راه برود. داشتن گوشت شل و اضافی در بدن باعث می‌شود که همواره درد داشته باشد.
سوزان ۳۷ سال دارد و هنوز با مادرش زندگی می‌کند که همه‌ی کارهای او را اعم از شستن لباس‌ها، آشپزی و نظافت انجام می‌دهد. او هرکجا که می‌رود باید بلافاصله دنبال صندلی بگردد تا بنشیند، برای این‌که شدیدا خسته می‌شود.

ویدیویی درباره سوزان فارمر ۳۰۰ کیلویی
مادر سوزان می‌گوید: پدرش یک الکی بود و گاهی که مست به خانه می‌آمد ما و خواهرش را می‌زد. وقتی سوزان ناراحت می‌شد، من به سوپرمارکت می‌رفتم و اگر شکلات یا بستنی می‌خواست برایش می‌خریدم. غذا به او آرامش می‌داد.
سوزان همراه مادر و خواهرش به بیمارستانی در تگزاس رفتند تا ببینند آیا می‌توان او را عمل جراحی کرد یا خیر. او برای نخستین بار خود را در آن‌جا وزن کرد و دید ۳۰۲ کیلو است. دکتر جراح به او گفت که قبل از انجام عمل باید ۵۰ کیلو از وزنش را کم کند. از طرفی او اضافه کرد که مادرش هم باید از خرید خوراکی برای او دست بردارد و فقط در ماه‌های آتی برای او غذاهای دارای فیبر و پروتئین بخرد.

عمل جراحی سوزان با موفقیت انجام شد و این انتظار می‌رود که بتواند در طی دوران بهبودی در خانه، ۱۵ تا ۲۰ کیلوی دیگر هم وزن کم کند.
سوزان بعد از طی این دوره مجبور شد یک دوره فیزیوتراپی بگذراند. او می‌گوید: من همیشه به دیگران متکی بوده‌ام، می‌ترسم نتوانم کارهایم را خودم انجام دهد. اما بالاخره باید شروع کنم. 
او سعی می‌کند در آشپزی و شستن ظرف‌ها به مادرش کمک کند و تا آن‌جا که توان دارد راه برود. او می‌گوید: احساس می‌کنم تمام دنیا آغوشش را به روی من باز کرده است و تازه دارم زندگی می‌کنم.
(منبع: دیلی میل)

مرد ۳۰ ساله ۳۰۰ کیلویی کمک می‌خواهد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ