چگونه از شر مشکلات پوست و مو قبل از ازدواج خلاص شوید؟

maryam01
آیا مراسم عروسی‌تان نزدیک است؟ به‌جای آن‌که پوست‌تان را با کلی آرایش بپوشانید٬ چرا سعی نمی‌کنید با کمک یک سری مواد آرایشی از شر عیب‌های صورت‌تان خلاص شوید؟

آیا مراسم عروسی‌تان نزدیک است؟ به‌جای آن‌که پوست‌تان را با کلی آرایش بپوشانید٬ چرا سعی نمی‌کنید با کمک یک سری مواد آرایشی از شر عیب‌های صورت‌تان خلاص شوید؟ به این راهکارها برای از بین بردن مشکلات پوستی و مو توجه کنید:
روکش‌های شیمیایی برای کاهش اختلال رنگ و تقویت بافت پوست: روکش‌های سالیسیلیک برای درمان اختلال رنگ پوست بسیار مفید و مؤثرند و باعث از بین رفتن بافت‌های مرده‌ی پوست و صافی و سرزندگی آن می‌شود.
میکرودرمابراسیون برای زخم جوش: معمولاً در زندگی‌مان با مشکل جوش روبرو هستیم. هر کاری می‌کنیم اما باز می‌بینیم که جایشان می‌ماند. میکرودرمابراسیون برای درمان زخمِ جوش استفاده می‌شود که در آن سطح پوست ریش‌ریش می‌شود تا  باعث تحریک و رویش پوست جدید شود.

خبرنامه‌های رایگان الودکتر را روزانه دریافت کنید

بوتاکس برای رفع چین و چروک خصوصا چین و چروک دور چشم: خطوط ناشی از اضطراب روی پیشانی و دور چشم و یا مجموعه‌ای از چین و چروک‌های اطراف چشم را که وقتی می‌خندید ایجاد می‌شود می‌توان با بوتاکس از بین برد. این کار باعث جوان‌تر شدن و طراوت پوستتان می‌شود.
صاف‌کننده‌ی Juvederm برای براق شدن پوست: آمپول اسید هیالورونیک که پر از ماده‌ی صاف‌کننده‌ی Juvederm است می‌تواند چین و چروک‌های صورت و گردنتان از بین ببرد.
درمان از طریق تزریق ویتامین برای کم‌پشتی موها: امروزه بسیاری از مردان جوان از مشکل کم‌پشتی مو رنج می‌برند. استفاده از ترکیبی ویژه٬ می‌تواند به پوست سرتان ویتامین وارد کرده و این کار می‌تواند باعث افزایش جریان خون در آن منطقه شود.
(منبع: hairstyle)

در مورد پوست ناحیه زیر بغل این نکات را بدانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ