این مرد ادعا می‌کند سرطان روده‌‌اش را با روغن حشیش درمان کرده است+عکس

mojtaba
پزشکان به بیماری که سرطان روده داشت گفته بودند که تنها ۱۸ ماه زنده است. او خودش ادعا می‌کند که با روغن حشیش این سرطان را درمان کرده است.

پزشکان به بیماری که سرطان روده داشت گفته بودند که تنها ۱۸ ماه زنده است. او خودش ادعا می‌کند که با روغن حشیش این سرطان را درمان کرده است.
در ماه جولای سال ۲۰۱۲ پزشکان تشخیص دادند که دیوید هبیت ۳۳ ساله سرطان روده دارد، از همان زمان مراحل شیمی‌درمانی، پرتودرمانی و جراحی برای از بین بردن روده‌ی بزرگ او انجام شد. دکترها به وی گفتند که سرطان در مراحل پیشرونده‌ی خود قرار دارد، بنابراین او تصمیم گرفت که به عنوان آخرین حرکت، از یک فروشنده‌ی مواد، مقداری حشیش بخرد تا از روغن آن استفاده کند.


خودش می‌گوید: «دوستانم درباره خواص روغن حشیش چیزهایی به من گفته بودند، اما من اوائل باور نمی‌کردم. هیچ وقت سمت مواد مخدر نرفته بودم. اما فوریه‌ی سال گذشته وقتی دکترها به من گفتند که بین ۱۸ ماه تا ۵ سال بیشتر زنده نیستم تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. در ماه آگوست دیگر با خودم گفتم بس است. دیگر از شیمی‌درمانی خسته شده بودم و نمی‌توانستم ادامه دهم. هیچ انرژی‌ای در من باقی نمانده بود. با خودم گفتم که باید هرچیزی را که می‌توانم امتحان کنم. دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتم. باورم نمی‌شد که دارم می‌میرم. خلاصه در اینترنت درباره خواص روغن حشیش مطالعه کردم و تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم و از کسی که خودش آن را درست می‌کرد، چند گرم خریدم.»
پزشکان مرکز سرطان‌شناسی بریتانیا می‌گویند که آن‌ها می‌دانند که بسیاری از بیماران برای مداوا از روغن حشیش استفاده می‌کنند، اما شواهد و مدارک محکمی وجود ندارد که بر تاثیر آن را تایید کند.
(منبع: دیلی میل)

آیا حشیش مردان و زنان را عقیم می‌کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ