اختلاف سنی ۱۵ ساله‌‌ جراح پلاستیک ایرانی و همسر هالیوودی‌اش+عکس

mojtaba
جینا دیویس، بازیگر ۵۸ ساله‌ی برنده جایزه اسکار، با مردی ازدواج کرده که ۱۵ سال از او جوان‌تر است.

جینا دیویس، بازیگر ۵۸ ساله‌ی برنده جایزه اسکار، با مردی ازدواج کرده که ۱۵ سال از او جوان‌تر است. همسر او، رضا جراحی، جراح پلاستیک ایرانی در یو سی ال ای است که ۴۳ سال سن دارد.
خانم دیویس که در مسابقات المپیک عضو تیم ملی تیراندازی آمریکا بوده، از سال ۲۰۰۱ با همسر ایرانی‌اش که ۱۵ سال از او کوچک‌تر است زندگی می‌کند. او می‌گوید: «ما گاهی در این مورد با هم شوخی می‌کنیم اما به ندرت اتفاق می‌افتد.»
آنها حالا صاحب سه فرزند هستند. خانم دیویس می‌گوید: «‌من موقعی مادر شدم که بهترین زوج را در بهترین زمان انتخاب کردم.»
اگر تفاوت سنی میان زن و مرد سه تا چهار سال باشد، از یک حد معمولی برخوردار است. این مورد بستگی به این دارد که چقدر زن و مرد بتوانند این فاصله را باور داشته باشند. این مساله را نمی توان به همه تعمیم داد و به این معنا نیست که همه کسانی که چنین اختلاف سنی‌ای دارند، زندگی خوبی هم دارند. 


البته هرچه فاصله سنی زوجین کمتر باشد احتمال تفاهم بیشتر است. چرا که دو نفر با تفاوت سنی زیاد در دو مرحله متفاوت از زندگی هستند و نیازها و خصوصیات آن‌ها بالطبع متفاوت است. 
همان طور که از گذشته تا به حال شنیده‌ایم، تفاوت در سن بلوغ دختر و پسر این روند را طوری نهادینه کرده که پسرها باتوجه به دیرتر بالغ شدن‌شان باید از دخترها بزرگ‌تر باشند.
با این حال فاکتور سن به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده یک ازدواج موفق باشد. انگیزه زوج‌ها برای ازدواج با یکدیگر در این زمینه بسیار دخیل است. هستند کسانی که با انگیزه های اقتصادی با افرادی ازدواج می‌کنند که تفاوت سنی بسیار زیادی با آن‌ها دارند؛ ازدواجی بدون پایه‌های عاطفی و شناخت که نبودن عامل علاقه در این نوع از ازدواج‌ها آن‌ها را با شکست مواجه می‌کند. در این صورت نمی‌توان گفت شکست این زندگی تنها به خاطر بالابودن سن یکی از دو زوج بوده است.
(منبع: celebhealth)

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ