چرا ارگاسم به زندگی عاشقانه‌‌ی شما آسیب می‌زند؟

mojtaba
آیا شما هم فکر می‌کنید که ارگاسم٬ دشمن یک رابطه‌ی جنسی خوب است؟ خانم ارینا رابینسون، نویسنده و محقق، در این‌باره همین نظر را دارد.

آیا شما هم فکر می‌کنید که ارگاسم٬ دشمن یک رابطه‌ی جنسی خوب است؟ خانم ارینا رابینسون، نویسنده و محقق، در این‌باره همین نظر را دارد. او سالیان درازی را به مطالعه در زمینه‌ی «دستورالعمل‌های سنتی رابطه‌ی جنسی مقدس» پرداخته و معتقد است که ارگاسم، در کل چیز بی‌ارزشی است.
ارگاسم حالت خوب و خوشایندی است، البته در لحظه٬ اما ظاهرا در طولانی مدت نمی‌تواند منبع خوبی باشد. به طور خلاصه: سعی کنید از آن دور باشید.
او از حکمت باستانی تائو و استفاده‌ی آنها از روش «کمال دوگانه‌ی آسمانی» نقل می‌کند و معتقد به یک نوع عشق‌بازی بدون ارگاسم است که در آن «روح با روح٬ و ذهن با ذهن» یکی می‌شود.
به جای این‌که اعضای بدن را در هم فرو کنید تا به ارگاسم برسید٬ این روش بسیار دلنشین‌تر٬ آرام‌تر٬ و بسیار شهوانی‌تر است که هیچ پایانی ندارد. (چرا که اصولا بدون ارگاسم٬ هیچ پایانی وجود ندارد)
او در ادامه می‌گوید: برخلاف لذت چشمگیرش٬ ارگاسم جوش و خروش درونی را برمی‌انگیزد- و البته بدون آگاهی ما. یک محقق هلندی هم پس از تحقیقات در این زمینه گفت که اسکن مغزی افرادی که به ارگاسم می‌رسند بسیار شبیه افرادی است که هروئین مصرف می‌کنند.
خب٬ این تأثیر شبه‌دارویی٬ این القای موقتِ حس خوب از طریق انتقال‌دهنده‌های عصبی در ارگاسم٬ مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد.
خانم رابینسون می‌گوید که او و شوهرش -با توجه به تجربیات وی- تاکنون در کنار هم بسیار زندگی شادی داشته‌اند و هشت سال است که در رابطه‌شان ارگاسم وجود نداشته است. ظاهرا٬ رابطه‌ی فعلی او به دور از «رؤیاهای آشفته» درباره روابط گذشته بوده و این نوع رابطه‌ی جنسی برای هر دوی آنها بسیار مفید است.

مطلب مرتبط:
راهکارهایی برای تجربه رابطه جنسی پرشور

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ