ساده‌ترین راه‌حل برای درمان میل جنسی کم

mojtaba
آیا می‌دانستید زنانی که بیشتر می‌خوابند، میزان میل جنسی‌شان بالاتر بوده و و در روز بعد میزان رضایت‌شان از رابطه‌ی جنسی بیشتر خواهد بود؟

آیا می‌دانستید زنانی که بیشتر می‌خوابند، میزان میل جنسی‌شان بالاتر بوده و و در روز بعد میزان رضایت‌شان از رابطه‌ی جنسی بیشتر خواهد بود؟
در واقع زنانی که یک یا چند ساعت اضافه‌تر می‌خوابند احتمال معاشقه آنها در روز بعد تا ۱۴ درصد افزایش می‌دهد. نه تنها این احتمال زیادتر می‌شود، بلکه محققان دریافته‌اند که خواب برای برانگیختگی آلت بسیار مهم است. در واقع زنانی که خواب بیشتری دارند مشکلات کمتری را پیرامون هیجان فیزیکی نسبت به زنانی که به طور نامنظم می‌خوابند یا به درست خوابیدن اهمیتی نمی‌دهند تجربه می‌کنند.
محققان دقیقا از علت این مسئله مطمئن نیستند، اما مطالعاتی که مربوط به گذشته بوده نشان می‌دهد اگر زنان شب قبل خواب خوبی داشته باشند، به احتمال زیاد فردای آن روز شاد، با نشاط و فارغ از تشویش خواهند بود.
در کنار این مسئله یادتان باشد که کمبود مزمن خواب- یعنی خوابیدن کمتر از هفت ساعت در شبانه‌روز- می‌تواند میزان تستسترون را هم در مردان و هم در زنان کم کند.
بنابراین سوال این است که اگر هر ساعت اضافه باعث بالا بردن میل جنسی می‌شود، آیا باید تمام روز در تخت‌تان بمانید و بخوابید؟ نه اصلا. افرادی که بیش از ۹ تا ۱۰ ساعت در روز می‌خوابند با مشکلات سلامت زیادی مثل کاهش میل جنسی و کاهش وزن مواجه می‌شوند.
(منبع: webmd)

درمان‌های طبیعی فوق‌العاده برای کمبود میل جنسی در زنان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ