این زن پشت فرمان اتومبیل فروپاشید+عکس

mojtaba
خانم سامانتا روکلیف بدون هیچ پیش‌زمینه یا بروز علائمی از قبل٬ در یک لحظه کنترل تمام اعضای بدنش را در حالی که پشت فرمان نشسته بود از دست داد و دچار تصادف شد.

در یک لحظه٬ خانم سامانتا روکلیف دچار وضعیت نامشخص و نامعلومی شد. او بدون هیچ پیش‌زمینه یا بروز علائمی از قبل٬ در یک لحظه کنترل تمام اعضای بدنش را در حالی که پشت فرمان نشسته بود از دست داد و در همان شرایط دچار تصادف شد.  پزشکان تشخیص دادند که او دچار یک اختلال نادر مغزی شده است.
او مدام خود را به خاطر نتایج این تصادف به واسطه‌ی لرزش غیرقابل کنترلش سرزنش می‌کند. اما در طی روزهای بعد٬ مشکل دیگری هم به این قضیه اضافه شد٬ او کنترل مثانه‌ی خود را هم از دست داده و مدام به دستشویی می‌رود.
آزمایش‌ها نشان می‌دهد که او از اختلال کارکرد عصبی رنج می‌برد که به اصطلاح به دسته‌ای از علائم عصبی اتلاق می‌شود که دکترها هنوز توضیحی برای آن ندارند.

خودش می‌گوید: تصادف بدی نبود٬ اما با لرزش فراوان به خانه آمدم. روز بعد خودم و تشکم را خیس کردم و این قضیه سه شب ادامه داشت. اما نمی‌دانستم چه مرگم شده٬ فکر کردم دچار یک مشکل عصبی یا چیزی شبیه آن شده‌ام. تا یک سال هیچ حسی در مثانه‌ام نداشتم و نمی‌دانستم چه‌وقت باید بروم توالت. نشانه‌ای مبنی بر بازگشت من به وضعیت قبل وجود ندارد.

سامانتا بعد از تشخیص این اختلال٬ به اجبار از کار خود بیرون آمد و دیگر نمی‌تواند رانندگی کند. او تلاش می‌کند تا بتواند بیش از هشت متر راه برود٬ و برای انجام یک سری کارها٬ روی یک چرخ متحرک می‌نشیند. هر روز در خانه است و باید روزانه حدود ۳۲ قرص مصرف کند تا از لرزش خود جلوگیری کند.
او می‌گوید: سعی می‌کنم نسبت به این وضعیت اعتراض نکنم٬ من هیچ‌گاه آدم بدبختی نبوده‌ام٬ اما چیزهای زیادی هست که نمی‌توانم انجام دهم و این برایم سخت است.
(منبع: دیلی میل)

مطلب مرتبط:
جراحان به اشتباه ۹ عضو داخلی این زن را از بدنش خارج کردند+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ