ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن نعوظ بهتر

maryam01
از دوران بلوغ به بعد٬ آلت مردان دچار تغییرات و مشکلات زیادی می‌شود. در این‌جا می‌خواهیم به برخی راه‌کارها برای سلامت آن اشاره کنیم.

از دوران بلوغ به بعد٬ آلت مردان دچار تغییرات و مشکلات زیادی می‌شود. این نتایج در طولانی‌مدت می‌تواند باعث شود که آلت یا مثل یک بلبرینگ چموش شود٬ یا از انعطاف زیاد به هر طرف خم شود در حالی که برای رابطه‌ی جنسی باید سفت و محکم باشد. در این‌جا می‌خواهیم به برخی راه‌کارها برای سلامت آن اشاره کنیم.

از چیزهایی که باعث کوچک‌شدن آلت می‌شود پرهیز کنید
در تحقیقی که اخیرا انجام شده محققان دریافته‌اند که افراد سیگاری به وضعیت جنسی خود از ۱ تا ۱۰ ٬ عدد ۵ می‌دهند در حالی‌که افراد غیرسیگاری به خود ۹ دادند. یکی از دلایل آن این است که سیگار باعث ناتوانی جنسی می‌شود و شواهد نشان می‌دهد که سیگار بر اندازه‌ی نعوظ هم تأثیر می‌گذارد. در واقع تحقیقات نشان می‌دهد اندازه‌ی آلت افراد سیگاری از غیرسیگاری کوچک‌تر است.

وازکتومی
اگر دیگر نمی‌خواهید بچه‌دار شوید٬ پس برای کارخانه‌ی اسپرم‌‌سازی خود باید فکر خاصی بکنید. خطر عدم موفقیت در پیشگیری از باروری می‌تواند دلیل عمده‌ی نگرانی و تشویش بسیاری از مردان باشد٬ خصوصا افرادی که در گذشته دارای مشکلات باروری بوده‌اند. در واقع این تشویش و نگرانی می‌تواند به مشکلات نعوظی بیانجامد.

زیاد خمیازه کشیدن
تا آنجایی که به بدنتان مربوط می‌شود٬ خمیازه کشیدن و به نعوظ رسیدن در عمل یک چیز هستند. هر دوی آنها توسط یک ماده‌ی شیمیایی به نام اکسید نیتریک کنترل می‌شوند. در حالی که این ماده در مغز منتشر می‌شود٬ می‌تواند به سوی نورون‌هایی برود که مسئول کنترل باز شدن دهان و تنفس هستند٬ و یا به سمت ستون مهره‌ها و رگ‌های خونی‌ بروند که مواد لازم را به آلت می‌رسانند. بنابراین خمیازه کشیدن در طی روز می‌تواند به آماده شدن مسیرهای شیمیایی‌عصبی کمک کند که به نعوظ خوب و قوی می‌انجامد. 
(منبع: webmd)

مطلب مرتبط:
درمان خانگی برای اختلال نعوظ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
الشن مرادی

الشن مرادی

1394-08-18 - 06:57 پاسخ

از برنامه خوبتان تشکر میکنم خیلی عالی

oveis

oveis

1394-07-26 - 02:02 پاسخ

خیلی سایت تان عالی بود ممنون .