جسد بنیتا کودک هشت ماهه گم شده پیدا شد

پانته آ توتونپیان
جسد بنیتا کودک هشت ماهه ای که چند روز پیش در پاکدشت گم شده بود،پیدا شد.

بنیتا،کودک هشت ماهه ای بود که در درون خودروی پدر و مادرش بود و خودرو به سرقت رفته بود.

متاسفانه جسد بنیتا کودک هشت ماهه ی ربوده شده  در ماشین به سرقت رفته ی پدرش پیدا شد.کودک هشت ماهه ی گمشده،روزها در خودروی به سرقت رفته و رها شده در خیابان مانده بوده است.

 جسد بنیتای هشت ماهه که شش روز پیش در مشیریه تهران ربوده شده بود، در درون خودروی پدر در پاکدشت پیدا شد.

دو سارق خودرو و بنیتا کودک هشت ماهه دستگیر شده اند.یکی از ربایندگان بنیتا هشت ماهه فرد سابقه‌داری است که چندی پیش توسط ماموران پلیس دستگیر شده و با قید وثیقه آزاد شده بود. 

رئیس پزشکی قانونی استان تهران از آغاز نمونه‌برداری جسد بنیتا خبر داد و گفت: علت دقیق فوت این کودک 10 تا 14 روز دیگر اعلام و در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری است و به تازگی از زندان آزادشده است در اعترافات اولیه اعلام کرد که ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران ،خودرو و  بنیتا نوزاد هشت ماهه را در یکی از خیابانهای شهرستان پاکدشت رها کرده و در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت کودک ربوده شده ندارد.
سرانجام کارآگاهان به نشانی اعلامی مراجعه و متاسفانه با پیکر بی جان بنیتا کودک ربوده شده مواجه گردیدند.
پلیس در پایان باتوجه به تلاشهای صورت گرفته برای کشف این جنایت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک،از والدین خواست در نگهداری از فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه فجایع نباشیم.

 در روزهای گذشته برخی از منابع فرصت طلب شایعاتی مبنی بر پیدا شدن بنیتا کودک هشت ماهه ی گم شده در فضای مجازی منتشر کرده بود.که متاسفانه هیچ کدام از این شایعات صحت نداشت و صبح امروز خبر تلخ پیدا شدن جسد بنیتا کودک هشت ماهه ربوده شده به گوشمان رسید.

بر اساس این گزارش، ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح پنج شنبه ۲۹ تیرماه سال جاری، پدر جوانی همراه دختر ۸ ماهه اش به نام «بنیتا» سوار بر خودروی پراید از داخل پارکینگ خانه در خیابان «مُطلبی» منطقه «مشیریه» خارج شدند.

پدر جوان در حالی که خودرو روشن بوده برای بستن درب پارکینگ از خودرو پیاده می شود، اما لحظاتی نگذشته بود که خودرو و نیز دختر ۸ ماهه در مقابل چشمان پدر به سرقت رفت.

تصاویری از قاتل بنیتا کودک هشت ماهه ی گمشده:

رحیم  علیش پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت ،صبح امروز خبر ازکشف خودرو سرقت شده  و بنیتا دختر ۸ ماهه در پاکدشت خبر داد.

بنیتا کودک ۸ ماهه ۶ روز پیش که در خودروی پدرش در جلوی پارکینگ منزل بود در هنگام سرقت ماشین ربوده شد و تلاش پلیس و مردم برای پیدا کردن خودرو و این نوزاد هشت ماهه به جایی نرسید. 

بنیتا هشت ماهه روز 29م تیرماه در پاکدشت ربوده شده بود.تلاش نیروهای انتظامی برای پیدا کردن همدستان سارقین خودرو و قاتل بنیتای هشت ماهه ادامه دارد.

خبر گم شدن بنیتا کودک هشت ماهه بازتاب بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.به طوریکه بسیاری از هنرمندان وفعالان شبکه های اجتماعی،آگهی گم شدن کودک هشت ماهه را در صفحه هایشان قرار داده بودند.

 

خانه بنیتا ٨ ماهه پس از کشف جسدش  

پرویز پرستویی، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیش از دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در آخرین ارسال خود، عکس بنیتای هشت ماهه و پیام والدین او را در صفحه خود منتشر کرد و نوشت: «هموطنان عزیز لطفا این عکس و مطلب را اطلاع رسانی کنید تا این دختر هشت ماهه ربوده شده به آغوش مادر نگرانش برگردد.» 

رامبد جوان نیز دیگر هنرمندی بود که در واکنش به اتفاق دزدیده شدن بنیتا کودک هشت ماهه عکس و پیام درخواست والدین کودک هشت ماهه گمشده را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد. رضا رویگری و الناز حبیبی همچنین دو بازیگر دیگری بودندکه به بازنشر این پیام کمک کردند و این عکس را در صفحه خود منتشر کردند.

متنی که خانواده ی بنیتا کودک گم شده،به امید پیدا شدن فرزندشان نوشته بودند،به این شرح بود:

عزیزان فرزند هشت ماهه ی ما در تهران ربوده شده،برای خاطر خدا، اگر جایی او را در آغوش کسی هرجا رویت نمودید، لطفا ابتدا با 110 و سپس با این شماره 0919710******  تماس بگیرید،انشالله که سلامت باشند عزیزاتون

مادر بنیتا بعد از شنیدن خبر فوت دختر ۸ ماهه اش

واکنش سید حسن خمینی به کشته شدن بنیتا نوزاد هشت ماهه:

نماد جاهیلیت زنده به گور کردن است. خدا دلهای داغدار را از صبر و ایمان مالامال گرداند.

علت مرگ بنیتا کودک هشت ماهه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ای کاش

ای کاش

1396-09-18 - 18:17 پاسخ

چرا مجرمین با قرار وثیقه در اجتماع رها میشن و برای بشریت اینچنین زخم هایی میزنن . اگر این مجرم ها در جرم قبلیشون به درستی مجازات شده بودن الان با یه وثیقه آزاد نبودند و امثال بنیتا حالا زنده در آغوش مادر ....

1396-05-05 - 15:54 پاسخ

ای خدااون کصافتا بیوفته دستم دعای مردن رو روزی هزار بار بکنن

انسان روی زمین

انسان روی زمین

1396-05-05 - 07:23 پاسخ

بنیتای عزیز پرپر شدنت قلب هر انسان با شرافت را به درد آورد.من مطمئنم که تو با گرسنگی و تشنگی از این دنیای بی رحم نرفتی خدا تو را با فرشتگانش به اسودگی و ارامش از این دنیا برد. به خدا بگو که مادرت را از این درد زجر اور رها کند و کمکش کند که بتواند با این درد کنار آید. گریه کردم نه برای از دست رفتنت تو همیشه هستی گریه ی من به خاطر وجود قاتلانت بود که چرا از روی زمین انسان های ظالم محو نمیشوند؟چرا عدالت برقرار نمیشود؟چرا حضرت مهدی(عج)نمیاید که انسانیت پدیدار شود؟.... بنیتای زیبا آرام بخواب

پری

پری

1396-05-05 - 02:53 پاسخ

واقعا دردناکه نتیجه ی مجازات پنهانی این چیزاست باید این مجرما رو در ملاعام سنگسار کرد تا همه ی خلافکارا متوجه عواقب این غلطا باشن خیلی کثیفن خدا به خانوادش رحم کنه با این درد ابدی

??

??

1396-05-04 - 18:21 پاسخ

دلم اتیش گرفت اون از اتنا اینم از این دختر کوچولو واقعا بچه ای که تازه تونسته رو پایه خودش بایسته رو چجوری کشتن

1396-05-04 - 11:37 پاسخ

کاش قاتلش رو بدن دسته من خودم زیر آفتاب سوزان می بندمش تاذره ذره بمیره خدایا خانواده اش را دریاب

م

م

1396-05-04 - 06:46 پاسخ

خداوند انشاللللللللله بخوانوادش صبربده ??