علت مرگ بنیتا کودک هشت ماهه

پانته آ توتونپیان
علت مرگ بنیتا،کودک هشت ماهه ی ربوده شده جمود نعشی در گرمای شدید بوده است.

بنیتا کودک هشت ماهه ای بود که چند روز پیش در پاکدشت در خودروی پدرش ربوده شده بود.گم شدن بنیتا کودک هشت ماهه در فضای شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد به طوریکه بسیاری از هنرمندان و چهره های معروف آگهی گم شدن بنیتا کودک هشت ماهه را در صفحه هایشان قرار دادند.

با تلاش های ماموران نیروی انتظامی ، یکی از این سارقین پیدا شد و سارق دوم هم با دیدن دستگیری همدستش اعتراف کرد که خودروی ربوده شده را که بنیتا کودک هشت ماهه هم در آن بوده، در یکی از خیابان های خلوت شهر پاکدشت رها کرده است و شیشه های خودرو را نیز بالا کشیده است.متاسفانه به دلیل گرمای شدید هوا،بنیتا جانش را از دست می دهد.علت مرگ بنیتا،گرمای شدید هوا و جمود نعشی و گشنگی و تشنگی اعلام شده است.

به علت اینکه متهم پرونده ی ربوده شدن بنیتا ادعا می کند در زمانی که ماشین سرقت شده را در محله ای خلوت رها کرده است،بنیتا هنوز زنده بوده است،جسد برای انجام بررسی های بیشتر در مورد علت فوت بنیتا کودک هشت ماهه به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

علت مرگ بنیتا:

به دلیل اینکه سارقین خودرو را در گرمای شدید و زیر آفتاب به مدت چندین روز رها کرده بودند،بنیتا تاب تحمل گرما را در طی این چندین روز نداشته است.

قاتل بنیتا ادعا می کند هنگامی که خودروی سرقت شده را رها می کرده است بنیتا هنوز زنده بوده است.

جمود نعشی یا مرگاخُشکی یا ریگورمورتیس که علت مرگ بنیتا اعلام شده است ، حالتی است که پس از مرگ در ماهیچه های جانداران به علت تغییرات شیمیایی در پروتئین ها رخ می‌دهد و در جریان آن بافت‌های ماهیچه‌ای سفت و سخت می‌شود.
این حالت در آدمی ۳ ساعت پس از زمان مرگ آغاز می‌شود و ۱۲ ساعت پس از آن به اوج می‌رسد و شاید تا ۳۶ ساعت پس از مرگ نیز این حالت دنباله داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ