قاتل آتنا اصلانی خودکشی کرد – خودکشی اسماعیل رنگرز

پانته آ توتونپیان
خودکشی قاتل آتنا،در یکی از بازداشتگاه های اردبیل نافرجام ماند.

قاتل آتنا اصلانی ، کودک خردسالی که توسط یکی از دوستان پدرش در اردبیل،مورد آزار و اذیت قرار گرفته و سپس به قتل رسیده بود،در اقدامی نافرجام تصمیم به خودکشی گرفت.

خود کشی قاتل اصلانی با هوشیاری یکی از ماموران پاسگاهی که قاتل آتنا اصلانی در آن بازداشت شده بود،این اقدام نافرجام ماند.

قاتل آتنا اصلانی از آنجایی که می دانست چه حکمی در انتظارش است تصمیم گرفت به زندگی ش پایان بدهد.قاتل آتنا اصلانی از به دار آویخته شدن در انظار عمومی شدیدا وحشت دارد و به همین خاطر با استفاده از لباس هایشان قصد حلق آویز کردن خود را داشت.

قاتل آتنا اصلانی که اسماعیل رنگرز نام دارد،علاوه بر قتل آتنا، به قتل دو زن دیگر نیز اعتراف کرده است و پرونده های قتل آن دو زن دیگر نیز در دست بررسی است.

حتی زندانیان هم حاضر نیستند اسماعیل رنگرز را به میان خودشان بپذیزند و به گفته ی ماموران،قاتل آتنا حتی از رو به رو شدن با زندانیان و ماموران نیز ترس دارد.

پدر آتنا نیز با اشاره به اینکه  اسماعیل رنگرز با لباس  های تن اش اقدام به خودکشی  کرده است، گفت: امیدوارم این کار قاتل آتنا ،نمایش نباشد چون این مرد افکار بسیار کثیفی دارد. وی ادامه داد: از روزی که این قاتل  اعتراف کرده و مراسم خاکسپاری انجام گرفته است من، مادر و خواهر آتنا دل رفتن به خانه مان را نداریم و حتی از جلوی قتلگاه هم نمی توانیم عبور کنیم. در حالی که خانواده و اقوام اسماعیل رنگرز علی رغم همه شایعه های دروغین از همان روزها اول به زندگی عادی و کسب و کارشان مشغول هستند و به هیچ عنوان شهر را ترک نکرده اند.  

دقایقی بعد از انتشار خبر خودکشی قاتل آتنا اصلانی، دادستان اردبیل شدیدا این خبر را تکذیب کرد و گفت:

منشا انتشار این خبر کذب شناسایی شده و برخورد قانونی می‌شود.وی در ادامه اظهار داشت:  قاتل آتنا امروز به مرکز استان انتقال داده شده وطی این هفته دادگاه وی برگزار می شود.

دادستان اردبیل در مصاحبه ای با توجه به حساس بودن پرونده ی قتل آتنا اصلانی گفت: رسیدگی به این پرونده در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و قاتل اتنا اصلانی ، اسماعیل رنگرز به زندان اردبیل انتقال داده شده است.

قاتل آتنا اصلانی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ