جزئیات قتل حمید صفت از زبان خودش

parya
حمید صفت خواننده رپ، که ظهر دیروز مرتکب به قتل نا پدری اش شد، بالاخره امروز اعتراف کرد و امروز در دادسرا پرونده اش تشکیل شد.

حمید صفت خواننده رپ، که ظهر دیروز مرتکب به قتل نا پدری اش شد، بالاخره امروز اعتراف کرد و امروز در دادسرا پرونده اش تشکیل شد. وی در ابتدا قتل را انکار کرد، وی میگفت: فک کردم پدرم براثر سکته فوت کرده است.
 سرپرست دادسرای امور جنایی از تشکیل پرونده برای «حمیدرضا صفت» به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد و گفت:
خواننده رپ دیروز به ارتکاب قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد و امروز در دادسرای جنایی مورد بازجویی بازپرس ویژه قتل قرار می گیرد.

حمید از جزئیات قتل نا پدری اش می گوید

پسر جوان در تشریح زندگی اش گفت: پدرم وقتی من بچه بودم با زن دیگری ازدواج کرد و مادرم از او طلاق گرفت.
من تا پنج سال قبل با پدرم در ارتباط بودم و بعد از آن ارتباطم قطع شد.

11 سال پیش مادرم با هوشنگ ازدواج کرد، ناپدریم آدم عصبی و پرخاشگری بود و به خانواده مادریم نیز زیاد توهین می کرد، به طوری که حتی یک بار در آلمان نیز با مادرم درگیر شده بود و برای او چاقو کشیده بود.
?صبح روز حادثه برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و گفت مادرمان با هوشنگ، ناپدریمان درگیر شدند و از من خواست که خود را به آن جا برسانم تا در جریان ماجرا قرار بگیرم. ظهر آن روز مادرم نیز با من تماس گرفت و از من پرسید که چه زمانی به آن جا می روم، من نیز راهی خانه خودمان شدم.
?زمانی که در خانه را باز کردم دیدم ناپدریم سمت چپ مبل نشسته است و یک میز نیز جلوی او قرار داشت. گوشی موبایل خود را روی میز گذاشتم و به او گفتم: مگر نگفتم مادرم را اذیت نکن، کتکش نزن، او نیز گفت: زدم که زدم. می خواستم او را بترسانم به همین خاطر یک گلدان را که در نزدیکیم قرار داشت برداشتم و به سمت راست مبل پرتاب کردم سپس میز را برگرداندم تا کمی او را بترسانم.
?هوشنگ به سمت آشپزخانه رفت تا با چاقو به سمت من هجوم آورد که متوجه کارش شدم و به سرعت خودم را به او رساندم و دستانش را گرفتم که نتواند کاری کند که در این لحظه یک لیوان آب را برداشت که او را از دستش گرفتم و به زمین زدم.
?شاید هنگام درگیری سرش به کمد یا دیوار برخورد کرده باشد، اما من فقط قصد داشتم کمی او را بترسانم و قصد کشتن او را نداشتم و هیچ ضربه ای به سرش نزدم.

متهم پس از تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شد. قرار است پزشکی قانونی علت دقیق مرگ را مشخص کند.
حمید رضا که از خوانندگان سرشناس رپ است، دیروز به اتهام قتل ناپدری خود بازداشت شد. او متهم است چهار روز قبل ، با ناپدری اش در شیخ بهایی درگیر شده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

? اظهارات حمیدصفت درحالی مطرح شد که در پرونده بالینی هوشنگ علت اولیه مرگ وی ضربه شدید به سر در ناحیه آهیانی گیجگاهی اعلام شده است که حمیدصفت در اظهاراتش با رد هرگونه ضربه به سر متوفی به بازپرس گفت: من به هیچ‌وجه ضربه به سر هوشنگ نزدم.

  

خواننده رپ سرشناس که عصر روز گذشته به اتهام قتل ناپدری‌ خود بازداشت شده بود در اعترافات خود علت این کار را دفاع از مادرش بیان کرد. 

به گزارش جام جم، حمید صفت خواننده رپ دهه هفتادی که با خواندن آهنگ هایی از مشکلات اجتماعی توانست در بین مردم جا باز کند این روزها درگیر مشکل بزرگی شده است. 

با گشتی کوتاه در اینستاگرام رسمی این خواننده پاپ که از طرف این شبکه مورد تایید قرار گرفته است،و یک میلیون دنبال کننده دارد، میتوان به خط فکری او پی برد. او آخرین پست خود را به شهید مدافع حرم محسن حججی اختصاص داده بود.

آخرین پست اینستاگرامی حمید صفت چه بود؟

با گذشت یک روز ازقتل حمید صفت هنرمندان طی پست های خود درفضای مجازی حمایت خود را ازاین رپر اعلام کردند:

اسدالله یکتا (بازیگر): حمید صفت
همون قدر که قتل گناه بزرگیه مادر فرشته ی دوست داشتنی است…
خدا همه جونامونو حفظ کنه اینشالله..

علیرضا روزگار(خواننده): دوستان عزیزم شبتون بخیر، قبل از هر انتقاد و اعتراضی به این پست باید بگم بنده هیچ ارتباط و دوستی با این هنرمند عزیز نداشتم و بعنوان ١ همکار دلیل گذاشتن این پست فقط حس درونی من نسبت به موقعیتی که ایشون درونش قرار گرفتن بود… متاسفانه تو صفحات مختلف کامنتای زشتی به چشمم خورد که باعث شد چند جمله ای باهاتون صحبت کنم، هر کدوم از ما تو دنیامون شخص عزیزی داریم به اسم (((مادر)))که از خودمون عزیزتر هست واسمون و و بخاطرش حاضر به گذشتن از جونمون هستیم… این حرف من نه جنبه حمایت از این کار رو داره نه جنبه نصیحت مخاطبینم رو فقط میخوام بگم قبل از هر قضاوتی فقط چند ثانیه خودمون رو تو موقعیت و جای اون شخصی بذاریم که خیلی زود قضاوتش میکنیم امیدوارم مشکل این هنرمند بزودی حل شه و همه ما ١تجدید نظر تو رفتار و کردارمون کنیم به امید آن روز … یا علی

مهران رنجبر(بازیگر): یاحق….از خداوند متعال که می دونم رحمان و رحیمه
می خوام که گرفتاری حمید صفت بر طرف شه
چون نبوغ می خواد تو بیست و چند سالگی موزیک رو اینجوری پیش ببری….
حمید جان خدا با توست….
این عکس بر می گرده به پارسال که حمید جان مهمان ما در مجموعه دورهمی بودن….اومدن لوکیشن فیلمبرداری ….البته نه به عنوان مهمان برنامه…. به امید رهایی….. یا حق

خاطره حاتمی(بازیگر): از خدا میخوام دروغ باشه خبری که خوندم
شما خیلی مهربون ٌ و با شخصیت بودین ،همه ازخوبی و مردونگی تون حرف میزنن
حتما که ما نمیدونیم درست و کامل همه چیز ٌ،خدا بزرگه پشتتونِ
یاارحم الراحمین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ