خواننده زیر زمینی قاتل کیست؟

پانته آ توتونپیان
خواننده زیر زمینی قاتل که خبر قتل رییس استودیو در شبکه های اجتماعی منتشر شد کیست؟

بازداشت خواننده زیر زمینی

بازداشت خواننده زیر زمینی خبری بود که در شبکه های اجتماعی روز گذشته بسیار پر سر و صدا بود.

پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات و توضیحات تکمیلی بیشتری  از دستگیری خواننده زیر زمینی که  قصد سرقت از استودیویی داشت و مدیر استودیو را به قتل رساند را ارائه داد.

روز ٢٠ شهریور خواننده زیرزمینی قاتل دستگیر شد. این خواننده زیر زمینی قاتل ٩ شهریور ماه با انگیزه سرقت و با شلیک شش گلوله مدیر ظبط یک استودیو که جوانی ٢٤ ساله بود را به قتل رساند.کارآگاهان با حضور در محل جنایت که یک استودیو ضبط صدا است پسر جوانی را که ماجرای قتل دوستش را به پلیس اطلاع داده بود هدف تحقیق قرار دادند.آن ها محل زندگی رضا سوری را پیدا کردند اما قاتل زیرزمینی دیگر به خانه خود باز نگشته بود. 

خواننده زیر زمینی قاتل:

برخی از منابع غیر رسمی نام خواننده زیر زمینی قاتل را فاش کرده اند.رضا سوری خواننده اسلام شهری ای است که عمل قتل را انجام داده است.

رضا سوری ،خواننده زیر زمینی به خاطر علاقه به خوانندگی و رسیدن به تجهیزات ضبط صدا اقدام به قتل صاحب یک استودیو ضبط صدا کرد و با سرقت تجهیزات داخل استودیو پا به فرار گذاشت.

خواننده زیرزمینی قاتل  در اعترافات خود گفت:  ساعت 3 بعد از ظهر روز 9 شهریور ماه امسال همراه مهدی و در قرار قبلی که با پوریا ( مقتول ) گذاشته بودیم ، به دفتر کار جدید وی در شهرک ولیعصر رفتیم ؛ پس از تنظیم قرارداد ، به بهانه ی تست صدا وارد اتاق ضبط صدا شدیم هر سه نفر وارد اتاق ضبط شدیم و بدون هیچگونه درگیری فیزیکی با مقتول ، اسلحه را از زیر لباس خارج کرده و 6 گلوله شلیک کردم که پس از جنایت تجهیزات داخل استودیو را سرقت کردیم و پا به فرار گذاشتیم. 

عکس خواننده زیر زمینی قاتل:

‎ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند این خواننده زیرزمینی و هم‌دستش را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
‎به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مخفیگاه این خواننده زیرزمینی یک قبضه اسلحه کمری نیز کشف شد.

راه شناسایی قاتل پرونده که در استدیو اتفاق افتاده بود و قتل توسط یک خواننده زیر زمینی  انجام شده بود بسیار آسان بود که به وسیله زمان ثبت آخرین قرارداد مقتول با خواننده زیر زمینی  بدست آمد .ماموران با بررسی آخرین فردی که با مقتول ملاقات داشته است توانستند رد قاتل را پیدا کنند و او را دستگیر کنند.دستگیری خواننده زیر زمینی قاتل که در ابتدا هویت او فاش نشده بود در شبکه های اجتماعی به چشم میخورد و افکار عمومی را بیش از پیش به خوانندگان بدبین نمود. در اعترافات  خواننده زیر زمینی قاتل که همان اول به قتل اعتراف کرد   چنین آمده است:
 از حدود دو سال پیش خوانندگی را به عنوان حرفه ی اصلی خود آغاز کردم ؛ اولین آهنگ خود را حدودا دو سال پیش در استودیوی ضبطِ مقتول که آن زمان در منطقه مرتضی گرد بود ، تولید کردم ؛ همین موضوع زمینه آشنایی من با مقتول شد و پس از آن چند آهنگ دیگر با همکاری وی تولید کردم که آخرین آن مربوط به اسفندماه سال گذشته بود.
از آن زمان دیگر اطلاعی از مقتول نداشتم تا اینکه حدود سه ماه پیش با مسافرت به غرب کشور ، یک قبضه اسلحه کمری تهیه کردم ؛ می دانستم که مقتول سیستم مجهزی در استودیو در اختیار دارد و تصمیم گرفتم تا این تجهیزات را سرقت Stealing کنم به همین خاطر موضوع را با یکی از دوستانم بنام مهدی در میان گذاشتم و او نیز با من همراه شد .
در ارتباط با این پرونده سرهنگ کارآگاه حمید مکرم عنوان کرد : ” هر دو متهم پرونده ، با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند ” .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ