روش خرید بسته اینترنت ایرانسل

toranj
روش خرید بسته اینترنت ایرانسل فقط برای آنهایی که ایرانسل دارند مفید است پس همراه اولی ها لینک رو باز نکنند.

راه های متفاوت و ساده ای وجود داره تا شما بتوانید بدون درد سر و بدون نیاز به اینترنت بسته های اینترنتی خریداری کنید و از آن لذت ببرید. حواستان باشد برای استفاده از اینترنت سیم کارتتان حتما از بسته های اینترنتی استفاده کنید تا هزینه های احتمالی را کاهش دهید. روش خرید بسته اینترنت ایرانسل به عناوین مختلف در ادامه آورده شده است.

کدهای دستوری ایرانسل کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانید کارهایی چون تنظیمات حساب، اطلاعات از مانده شارژ سیم‌کارت، فعال کردن و غیرفعال کردن MMS و GPRS و … را انجام دهید. روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.

برای سهولت دسترسی شما کاربران عزیز، همه‌ی کدهای دستوری ایرانسل و دستور تلفن گویای معادل هر کدام را به تفکیک ایرانسل دائمی، ایرانسل اعبتاری و وایمکس ایرانسل در جداولی جمع‌آوری کرده ایم. شما می‌توانید با کپی کردن، ذخیره‌ یا پرینت این صفحه، همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

استفاده از کدهای دستوری و تلفن گویا برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل رایگان است.

خرید بسته اینترنت ایرانسل با کد دستوری – روشی سریع و آسان


برای خرید بسته اینترنت ایرانسل لازم نیست وارد سایت ایرانسل شوید. می توانید این کار را به سادگی و بدون نیاز به اینترنت، فقط با شماره گیری یک کد دستوری انجام دهید. در این نوشته روش خرید بسته‌ اینترنت ایرانسل با یک کد دستوری را آموزش می‌دهیم.

 

در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید و حتی اگر داشته باشید (!) ما کد دستوری USSD کارتی را برای خرید بسته اینترنت ایرانسل به شما پیشنهاد می‌کنیم:
*789*999#
این کد دستوری امکانات زیادی دارد که یکی از آن‌ها خرید بسته اینترنت ایرانسل است. در این پست قصد داریم خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل با کد دستوری کارتی را آموزش بدهیم. اگر چه این کار بسیار ساده است، اما ما تمام مراحل کار را با اسکرین شات برای شما گذاشته‌ایم تا هیچ ابهامی باقی نماند.
بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بدون محدودیت سرعت ارائه می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی، ترافیک شبکه و قابلیت‌های دستگاه یا گوشی خود، سرعت شبکه اینترنت پهن‌باند ایرانسل را تجربه کنید.

تلفن گویا و کدهای دستوری

کد طلایی #۵۵۵* بستر اصلی کدهای دستوری ایرانسل است که امکان دسترسی شما به موارد زیر را فراهم می‌آورد:

    مدیریت حساب
    بسته‌های ترکیبی، پیامک، مکالمه
    طرح‌های تعرفه
    طرح‌های تخفیفی
    تنظیمات
    بسته‌های اینترنت
    جشنواره‌های ایرانسل
    پیشنهادات
    تماس بدون شارژ
بسته‌های اینترنت همراه gprs ایرانسل با دستور *۵۵۵*#

یک روش برای خریداری بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، استفاده از کد دستوری ۵۵۵ است. روش فعال‌سازی و جزئیات این بسته‌ها را در جدول زیر می‌بینید:

نکته: ایرانسل مدام شرایط و تعداد بسته‌های اینترنت خود را تغییر می‌دهد که این امر تا حدی به سردرگمی کاربران نیز منجر شده است. برای مشاهده‌‌ی آخرین وضعیت بسته‌ها می‌توانید به صفحه بسته‌های اینترنت همراه در وبسایت ایرانسل مراجعه کنید.

اگر به خاطر سپاری کدهای بالا برایتان مشکل است، کافی است کد «ستاره 555 مربع» را به خاطر بسپارید. با زدن این کد منویی ظاهر می‌شود که شما می‌توانید با طی مراحل موجود در منو، به هر کدام از بسته های فوق برسید.

توجه داشته باشید که در سیم‌کارت شما اعتباری است، برای فعال کردن هر کدام از بسته‌ها، باید حداقل به همان میزان شارژ در سیمکارتتان موجود باشد. همچنین دقت داشته باشید که شما نمی‌توانید از شارژ شگفت‌انگیز برای فعال کردن بسته‌های اینترنت ایرانسل استفاده کنید. اگر شارژ سیمکارت شما کم است، ابتدا از طریق خرید شارژ اینترنتی، شارژ مستقیم ایرانسل، یا کد دستوری *789*999# یا روش‌های دیگر، سیمکارت خود را به میزان لازم شارژ کنید.

قابلیت تمدید بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل


در صورتی که پیش از پایان دوره‌ی یک بسته، بسته‌ی دیگری را فعال کنید، حجم باقی‌مانده‌ی بسته‌ی قبلی نمی‌سوزد و به بسته‌ی بعدی منتقل می‌شود. انتقال حجم به دوره‌ی بعدی، حداکثر تا 90 روز امکان‌پذیر است. البته این امر شامل بسته‌های بلندمدت (سه ماهه و بیشتر) و بسته‌های شبانه نمی‌شود.

تمدید خودکار بسته‌های اینترنت ایرانسل

بسته‌های هفتگی و ماهانه پس از پایان مهلت استفاده، به صورت خودکار تمدید می‌شوند. شما می توانید در صورت تمایل، با شماره‌گیری کد *555*5*9# فهرست بسته‌های با قابلیت تمدید خودکار را دریافت کنید. برای لغو این قابلیت کافیست با شماره‌گیری کد مذکور،گزینه لغو بسته را انتخاب نمایید.
شارژ ویژه GPRS

یک روش آسان و سریع برای بهره‌مندی از بسته‌های تخفیفی اینترنت gprs ایرانسل، شارژ سیمکارت ایرانسل با استفاده از شارژ ویژه gprs است. در این روش، شما پس از خرید شارژ، کد شارژ را به جای 141، با عدد 145 وارد می‌کنید.

برای استعلام مانده حساب بسته اینترنت سه ماهه، شش ماهه و یکساله، کد *۵۵۵*۱*۴*۴# را شماره گیری نمایید.
 از طریق اینترنت و بخش e-care وب‌سایت ایرانسل: ایرانسل این امکان رو اضافه کرده که از طریق وب‌سایت، از حساب gprs خودتون مطلع بشید. کافیه به سایت ایرانسل برید و وارد قسمت ecare بشید. پس از انتخاب زبان، روی لینک کنترل حساب اینترنتی تلفن همراه کلیک کنید، وارد بخش ecare شده و حساب خودتون رو ملاحظه کنید. برای ورود، به شماره سیم‌کارت ایرانسل، و رمز دوم سیم‌کارت نیاز خواهید داشت. برای دریافت رمز ورود کافیه یک بار با استفاده از سیم‌کارت ایرانسلتون یه پیامک خالی به شماره ۱۳۰ بفرستید.

تمدید خودکار بسته‌ ها:

بسته‌های هفتگی و ماهانه پس از پایان مهلت استفاده، به صورت خودکار تمدید می‌شوند. شما می توانید در صورت تمایل، با شماره‌گیری کد *555*5*9# فهرست بسته‌های با قابلیت تمدید خودکار را دریافت کنید. برای لغو این قابلیت کافیست با شماره‌گیری کد مذکور،گزینه لغو بسته را انتخاب نمایید.

توجه:

اگر همزمان دو بسته خریداری نمایید، تمدید مجدد در زمان انقضای بسته دوم صورت می‌گیرد.
اگر قبل از اتمام دوره اعتبار بسته خریداری شده، بسته دیگری را مجدداً سفارش دهید، باقیمانده اعتبار دوره قبل (کیلوبایت‌های باقیمانده) را می‌توانید در دوره جدید مصرف کنید. این مورد شامل بسته‌های بلند مدت و بسته‌های ۲ بامداد تا ۲ ظهر و ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر نمی‌باشد.
قابلیت تمدید بسته در سیم‌کارت‌های دائمی وجود ندارد.
برای اطلاع از چگونگی به اشتراک‌گذاری بسته‌ها میان چند کاربر به صفحه سرویس حساب چند کاربره مراجعه نمایید.
بسته های اینترنت همراه ایرانسل بدون محدودیت سرعت در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل دو، سه و نسل چهار قابل استفاده هستند. مشترکین براساس موقعیت جغرافیایی، ترافیک شبکه و قابلیت های دستگاه یا گوشی خود سرعت شبکه اینترنت پهن باند ایرانسل را تجربه می کنند.

بسته اینترنت همراه هدیه دهید!:

شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانید با شماره گیری کدهای زیر، هر یک از بسته های هدیه موجود در جدول را برای دوستان یا اعضای خانواده خود خریداری کرده و لحظات خوشی را از طریق استفاده از اینترنت پرسرعت 3G و 4G به آنها هدیه دهید.

 GPRS یا EDGE یا 3G یا 4G؟

این چهار عنوان، عناوینی هستند که همگی برای اینترنت همراه ایرانسل به کار می‌روند، این که شما برای اتصال به اینترنت ایرانسل از کدام تکنولوژی استفاده می‌کنید، بستگی به نوع آنتن‌دهی منقطه و سیم کارت و تلفن همراه شما دارد. در بعضی مناطق، هنگام اتصال به اینترنت علامت G در بالای صفحه ظاهر می‌شود که به معنی GPRS است. در بعضی مناطق علامت E را خواهید دید که مربوط به EDGE است. و با راه‌اندازی خدمات نسل سوم اینترنت، در برخی مناطق هنگام فعال کردن اینترنت علائم H، H+ یا 3g یا 4g را در بالای گوشی خواهید دید، که به این معناست که در منطقه‌ای حضور دارید که ایرانسل سرویس نسل سوم و بالاتر خود را در آن منطقه فعال کرده است. طبیعتا در مناطقی که نسل سوم و بالاتر راه‌اندازی شده است، کیفیت اینترنت بهتری خواهید داشت. به این ترتیب، این که شما از کدام یک از تکنولوژی‌های gprs، edge یا 3g یا 4g استفاده می‌کنید، بستگی به نوع آنتن‌دهی منطقه‌ای دارد که در آن حضور دارید. برای این که بتوانید از اینترنت 3g یا 4g استفاده کنید، باید این قابلیت در تلفن همراه شما وجود داشته باشد. بیشتر تلفن‌های هوشمند امروزی از 3g پشتیبانی می‌کنند، اما فعلن تعداد کمی از گوشی‌های از اینترنت نسل چهار (4g یا LTE) پشتیبانی می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید گوشی شما از 3g یا 4g پشتیبانی می‌کند یا نه، می‌توانید به صفحه بررسی قابلیت 3g و 4g در سایت ایرانسل بروید و با وارد کردن مارک و مدل گوشی خود از این امر مطلع شوید.

اگر تلفن همراه شما از 4G پشتیبانی نمی‌کند اما مایل به استفاده از اینترنت 4G هستید، یک راه دیگر استفاده از مودم‌های 4G ایرانسل است که هزینه خرید آن‌ها نسبت به گوشی همراه کمتر است.
برای استفاده از 4G به سیم‌کارت جدید نیاز دارید

نکته‌ی دیگر این است که 3G با همین سیم کارت فعلی شما قابل استفاده است اما اگر گوشی شما از 4G پشتیبانی می‌کند و می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید با مراجعه به مراکز خدماتی ایرانسل، سیم‌کارت خود را تعویض نمایید ویا یک سیم‌کارت 4G جدید خریداری نمایید.

درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ایرانسل از طریق ارسال پیامک
اگر مایل نیستید پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را که برای معرفی محصولات و خدمات جدید این شرکت ارسال می‌شوند دریافت کنید، کافی است با شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید عدد ۲ را به ۵۰۰۵ اسمس کنید.

اگر یکی از طرح‌های پیامکی 8282 یا ویترین ایرانسل را فعال کرده باشید، این پیامک‌ها از اعتبار شما کم می‌کنند. اگر می‌خواهید این پیامک‌ها را دریافت نکنید، مراحل زیر را طی کنید.

    به شماره 131 یک پیامک بزنید تا رمز ورود به ویترین ایرانسل برای شما ارسال شود
    به صفحه ویترین ایرانسل بروید
    در بخش شناسه شماره موبایل خود را با کد کشور (به صورت ********9893) وارد کنید
    در بخش رمز عبور، رمزی را که در مرحله اول دریافت کرده‌اید، وارد کنید
    به سرویس مبتنی بر پیام کوتاه بروید و در قسمت شارژ خودکار- بسته های من، برای همه طرح‌هایی که فعال کرده‌اید، لغو اشتراک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ