بیوگرافی بهنام بانی

پانته آ توتونپیان
بهنام بانی خواننده محبوب این روزهای نسل جوان اهل دامغان است. ١١مهر ٦٦ به دنیا آمده است.

زندگی نامه بهنام بانی

بهنام بانی خواننده محبوب این روزهای نسل جوان اهل دامغان است. بهنام بانی در ١١مهر سال ٦٦ به دنیا آمده است. بهنام بانی فرزند یک خانواده ٤ نفری است. بهنام بانی تنها یک خواهر بزرگتر دارد.بهنام بانی دارای یک خواهر زاده به نام شاینا می باشد. 

بهنام بانی متولد چه سالی است؟

بهنام بانی متولد سال 1366 است.

بهنام بانی تکنیک خواندن بسیار قوی دارد. بهنام بانی تلاش های بسیار زیادی برای مطرح شدن انجام داد. دوران دانشجویی خود را در سال ٨٤ در شهر شاهرود شروع کرد و فارغ التحصیل از رشته مهندسی عمران است و از همان موقع مشغول کارهای هنری شده است. بهنام بانی پدر خود را مشوق خود در عرصه هنر می داند به دلیل اینکه پدر او نوازنده بوده است.

بهنام بانی از سه خواننده که جلو تر از وی موسیقی را شروع کردند بعنوان علایق خود نام می برد، حمید حامی، مرحوم ناصر عبدالهی و محمد اصفهانی از خوانندگانی هستند که بانی قبل از اینکه خودش خواننده شود کارهایشان را دنبال می کرد. بهنام بانی
‎به دلیل وزن زیادش تحت نظر مربی ورزش، فعالیت می کند و در مدت کوتاهی ۱۵ کیلو لاغر کرده است و روزی ۴ ساعت ورزش می کند، بهنام بانی می گوید معتقد است خواننده بایدصدایش خوب باشد تا هیکل آن

فعالیت هنری بهنام بانی:

بهنام بانی از سن ۱۹ سالگی از سال ۸۵ همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد، در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه، بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت در اجتماع کوچیک را برگزار کرد
 اولین آهنگ بهنام بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ عاشقم کرده باعث تثبیت جایگاهی وی در حوزه موسیقی شد.

بهنام بانی خواندن را با تلاوت قرآن کریم در کودکی آغاز کرد. بهنام بانی با انتشار قطعه هایی با تنظیم حامد برادران به شهرت رسید. بهنام بانی با قرار دادی با دفتر آوای فروهر کارهای خود را ادامه می دهد. بعد از انتشار آلبوم خود به برگزاری کنسرت فکر می کند.

اولینآهنگ بهنام بانی که در معروف شدنش نقش مهمی داشت «علاقه خاص» بود، پس از آن، قطعه «من یه دیوونم» بیشتر از قطعه قبلی مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و درنهایت بهنام بانی با قطعه «عاشقم کرده » توانست حضور خود درموسیقی و بین مردم را تثبیت کند.

تلاوت قرآن کریم توسط بهنام بانی

[video1]

همسر بهنام بانی:

بهنام بانی اعلام کرده است مجرد است و علاقه ای تا به امروز برای متاهل شدن ندارد. بهنام بانی تمام اخبار در مورد ازدواج خود را تکذیب کرده است.

تک آهنگ های بهنام بانی:

وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی)
چه بخوای چه نخوای
اخماتو وا کن
بسمه
همه دنیام
عاشقم کرده
چی بگم
من یه دیوونم
علاقهٔ خاص
زیبای بی همتا
بیخیال
بیا اینجا
دنیا رو روزه
مرز دیوونگی (همراه با: حسام فرحی)
فصل عاشقی
ای کاش
لحظه به لحظه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ