ساعت بازی فوتبال ایران و روسیه

پانته آ توتونپیان
زمان بازی فوتبال تیم های ایران و روسیه اعلام شد

زمان بازی فوتبال ایران و روسیه

بازی دوم فوتبال ایران و روسیه در تاریخ 18 مهرماه ساعت 19:30 به وقت ایران خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران به برای   آماده سازی  خود به منظور شرکت در مسابقات  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مهرماه سال جاری دو دیدار دوستانه در کشور میزبان جام جهانی یعنی روسیه برگزار خواهد کرد.

بازی تدارکاتی یا بازی دوستانه رویدادی ورزشی است که در آن صرف نظر از نتیجه مسابقات و برای آماده‌سازی تیم‌های ورزشی برگزار می‌شود. این بازی می‌تواند بین تیم‌های مختلف با اعضای یک تیم انجام گردد. کیفیت بازی در این گونه مسابقات بیشتر از نتایج مورد اهمیت است. در برخی از ورزش‌های تیمی و یا دو نفره اینگونه مسابقات برای سرگرمی یا جمع‌آوری پول برای سازمان‌های خیریه انجام می‌شود.

روسیه با هدایت الکساندر چرچرسوف ابتدا 15 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه زسکا مسکو از ساعت 17 پذیرای تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی خواهد بود. روس‌ها 3 روز بعد نیز (18 مهر ماه) در ورزشگاه شهر کازان از ساعت 19 به وقت محلی با ایران بازی می‌کنند. کازان یکی از 12 ورزشگاه میزبان جام جهانی 2018 روسیه است. بازی ایران در مقابل تیم روسیه خواهد بود که پیش از این اعلام شده بوده که این بازی، ۱۸ مهرماه در ورزشگاه کازان برگزار خواهد شد. این بازی ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران (۱۹ به وقت کازان) برگزار می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ