چرا از اپل استور نمی توان دانلود کرد؟

a.mahammadi
iOS یکی از کم عیب و ایراد ترین سیستم عامل های تلفن های هوشمند امروزی است اما به هر حال این سیستم عامل به دست انسان ساخته شده و همیشه ممکن است که انسان دچار اشتباه شود

یکی از مشکلاتی که به خصوص این اواخر کاربران اپلی را درگیر خود کرده، برخورد با پیغام خطا در زمان استفاده از اپ استور یا همان آیتونز استور است. کار نکردن اپ استور، همان ارور 1009 است که متاسفانه مدتی است برای بعضی ها این پیغام ظاهر میشود و برای بعضی ها بدون پیغام فقط قادر به دانلود اپ نیستند!

اما براستی دلیل این ارور ۱۰۰۹  چیست؟ دلیل این ارورها در گذشته بیشتر مربوط میشد به تحریم ها و مشکلات بر سر راه خدمات دهی اپل. اگر دقت کرده باشید، در گذشته حدودا هر دو هفته یکبار اپ استور از دسترس خارج میشد و ارور ۱۰۰۹ هم تقریبا امان ما را بریده بود. اما امروزه و با بهبود روابط و حتی زمزمه هایی نظیر ورود رسمی اپل به ایران، این ارورها خیلی کمتر پیش می‌آیند، هرچند که دلیل آنها همچنان هم متوجه خود اپل است و دلیل دیگر این ارورها محدودیت های ایران و آی پی ایران برای دسترسی به اپ استور است.

اما راه حل ارور ۱۰۰۹  چیست؟ این ارور اصلا جای نگرانی ندارد برای همه ایرانیان وجود دارد فقط موقع دانلود از اپ استور باید وی پی ان داشته باشید! در حالت عادی با زدن گزینه اوکی از روی صفحه محو میشود. این ارورها معمولا بیشتر از ۲ ۳ روز طول نمیکشند و شما بهتر است در فواصل زمانی چند ساعته، مجددا برای دانلود تلاش کنید. اما اگر باز هم این مشکلات را دریافت کردید، ابتدا اطمینان حاصل کنید که اینترنت شما دارای کیفیت و سرعت مناسبی در آن لحظه است. همچنین بهتر است دانلودهای خود از اپ استور را در ساعات کم ترافیک یعنی حوالی ظهر، و حوالی صبح انجام دهید و یا اینکه تلاش کنید تا آی پی دیوایس خود را تغییر دهید تا بلکه بتوانید نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را از اپ استور دانلود و نصب نمایید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ