روش های جوانسازی پوست

حسام آرین
به دنبال راهی برای از بین بردن چین و چروک‌های سطح پوست‌تان هستید؟ قصد انجام عمل جراحی برای جوانسازی پوست صورت‌تان را دارید؟ دست نگه دارید. پیش از هر اقدامی برای جوانسازی پوست، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله شما را با بهترین روش ‌های جوانسازی پوست آشنا خواهیم کرد. با […]
به دنبال راهی برای از بین بردن چین و چروک‌های سطح پوست‌تان هستید؟ قصد انجام عمل جراحی برای جوانسازی پوست صورت‌تان را دارید؟ دست نگه دارید. پیش از هر اقدامی برای جوانسازی پوست، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله شما را با بهترین روش ‌های جوانسازی پوست آشنا خواهیم کرد. با افزایش سن یکی از تغییرات اصلی که در ظاهر افراد ایجاد می‌شود ظهور چین و چروک‌های سطحی و عمیق بر سطح پوست است. بارها جمله کلیشه‌ای پیشگیری بهتر از درمان است را شنیده ایم؛ اما این جمله در انجام خدمات پوستی و مراقبت از سلامت پوست کاربرد بسیاری دارد. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های جوانسازی پوست، سرعت پیری پوست را تا حد امکان کاهش دهید. روش‌های بسیاری برای جوانسازی پوست وجود دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین و پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست صورت آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

جوانسازی پوست با استفاده از روش‌های تزریقی

یکی از روش‌های جوانسازی پوست که در سال‌های اخیر مورد استفاده بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است استفاده از روش‌های تزریقی مانند بوتاکس و ژل است. معمولا از تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف لب، خط لبخند و چروک‌های اطراف چشم استفاده می‌شود. استفاده از روش‌های تزریقی ممکن است پس از مدتی عوارض غیرقابل جبرانی به همراه داشته باشد. ژل‌های بسیاری در بازار برای جوانسازی وجود دارند. استفاده از ژل‌های تقلبی می‌تواند باعث ایجاد جوش پس از تزریق، خونریزی و کبودی، عدم تقارن صورت، قرمزی و التهاب پوست شود. پیشنهاد می‌کنیم با مشورت با کارشناسان شرکت تجهیزات پزشکی و آشنایی با بهترین دستگاه‌های جوانسازی پوست، بهترین روش را برای جوانسازی انتخاب کنید.

جوانسازی پوست با هایفو، شادابی و طراوت دوباره پوست بدون درد

هایفوتراپی یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست است. در روش هایفوتراپی انرژی گرمایی مستقیماً به پوست و بافت زیر پوستی می‌رسد تا با تحریک سلول‌های پوستی و تولید کلاژن باعث بهبود بافت پوست و جوانسازی آن شود. تقریباً می‌توان هایفوتراپی را مشابه با جراحی لیفت صورت به شمار آورد با این تفاوت که این عمل کاملاً بدون تزریق و جراحی انجام می‌شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. معمولاً از هایفوتراپی برای سفت کردن و رفع شل شدگی‌های پوست در دوران میانسالی، کاهش چین و چروک اطراف گونه، پلک و ابرو و اصلاح خط لبخند استفاده می‌شود. دستگاه هایفو گلد پریمیوم یکی از دستگاه‌های شناخته شده هایفوتراپی است که در بین دستگاه‌های دیگر عملکرد قابل توجهی دارد. البته این دستگاه در مقایسه با دستگاه اسکارلت که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شوید از تکنولوژی متفاوتی برخوردار است و صرفا جهت لیفت تخصصی صورت و گردن کاربرد دارد.

رفع چین و چروک صورت با بهترین دستگاه جوانسازی پوست، بهترین راه جوانسازی پوست

یکی از کاربردی‌ترین و بهترین روش‌های جوانسازی پوست استفاده از دستگاه‌های جوانسازی پوست است. این دستگاه‌ها با کمترین عوارض و در کمترین زمان به رفع چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست می‌پردازند و بدون درد و خونریزی ،پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه می‌دهند. در اینجا قصد داریم شما را با چند مورد از کاربردی‌ترین و بهترین دستگاه جوانسازی پوست آشنا کنیم.

اراف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت، معجزه جوانی پوست با بالاترین کیفیت

دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت را می‌توان بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه جوانسازی پوست به شمار آورد. دستگاه اسکارلت در سال های اخیر به یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های جوانسازی پوست تبدیل شده است. اشعه و سوزن‌های این دستگاه در قسمت موردنظر وارد پوست شده و بدون آسیب به بافت‌های مجاور ترمیم پوست را در کمترین زمان انجام می‌دهند. دستگاه اسکارلت با استفاده از سوزن‌های استریل شده و امواج رادیوفرکانس با تکنولوژی فرکشنال میکرونیدلینگ، وارد بافت‌های زیر پوستی شده و جوانسازی پوست را انجام می‌دهد. دوره نقاهت استفاده از این دستگاه بسیار کم است و پوست بیمار در عرض یک الی دو ساعت  کاملاً به حالت عادی باز می‌گردد. برای رفع چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این دستگاه بی‌نظیر استفاده کنید.

دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ السیس، جوانسازی پوست بدون درد و عوارض

دستگاه آر فرکشنال نیدلینگ السیس یکی دیگر از دستگاه‌های جوانسازی پوست است که با استفاده از روش غیر تهاجمی به جوانسازی پوست کمک می‌کند. این دستگاه با استفاده از سوزن‌های استریل شده بسیار ریز با ایجاد خراش‌های کوچک در عمق پوست و تحریک آن‌ها به کلاژن سازی باعث ترمیم پوست و جوانسازی آن می‌شود. این دستگاه کره‌ای علاوه‌بر جوانسازی پوست، باعث بستن منافذ پوستی و کاهش لکه‌های سطح پوست نیز می‌شود. استفاده از دستگاه السیس هیچ گونه  عوارضی ندارد و پوست بیمار بعد از دو روز پس از استفاده از این دستگاه کاملاً به حالت عادی باز می‌گردد.

زیبایی چشمان شما با استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال

یکی دیگر از روش‌های بی‌نظیر برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پلک چشم استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال است. این دستگاه را به عنوان کم ریسک‌ترین دستگاه جوانسازی  در دنیا به شمار می‌آورند. دستگاه پلاسما فرکشنال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد باعث می‌شود تا پوست سریعتر از قبل مواد معدنی را جذب کند. با جذب مواد معدنی، روند ترمیم پوست سریعتر انجام می‌شود و جوان سازی پوست اطراف چشم  پس از ستفاده از این دستگاه اتفاق می‌افتد. بلافاصله پس از اولین جلسه استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال می‌توانید تغییرات  را به خوبی مشاهده کنید. استفاده از این دستگاه هیچگونه عوارضی ندارد.

خرید دستگاه‌های اورجینال و باکیفیت جوانسازی پوست از شرکت آفتاب فروزان آریا

در این مطلب شما را با بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های جوانسازی پوست آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید روش‌های بسیاری برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌های سطح پوست وجود دارد. در این میان استفاده از دستگاه‌های جوانسازی پوست بهترین و ایمن‌ترین روش برای جوانسازی است. پزشکان و کارشناسان عزیز کلینیک‌های زیبایی می‌توانند با خرید دستگاه‌های باکیفیت و پیشرفته جوان سازی پوست، رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورند‌. شرکت آفتاب فروزان آریا با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع دستگاه‌های پزشکی و زیبایی آماده خدمت رسانی به پزشکان و متخصصین عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه موردنظر می‌توانید با شماره 02188107070 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ