ماجرای استوری محسن افشانی چه بود؟

پانته آ توتونپیان
شب گذشته استوری محسن افشانی در صفحه اینستاگرامش باعث ایجاد حاشیه های زیادی برای این بازیگر سینما و تلوزیون شد.

استوری محسن افشانی

شب گذشته استوری محسن افشانی در صفحه اینستاگرامش باعث ایجاد حاشیه های زیادی برای این بازیگر سینما و تلوزیون شد.

محسن افشانی،عکسی از یک لباس زیر زنانه در استوری اینستاگرام ش منتشر کرد.

رسوایی محسن افشانی در استوری اینستاگرامش موضوعی ست که کاربران شبکه های اجتماعی مختلف درباره ی آن نظرات مختلفی می دهند.

محسن افشانی در مورد استوری جنجالی اش هنوز به صورت مستقیم هیچ توضیحی نداده است.

عکس بیکینی در استوری محسن افشانی به سرعت تنها بعد از چند دقیقه از صفحه حذف شد.

اما گفتگوها و صحبت های مجازی در مورد عکس منتشر شده در استوری محسن افشانی همچنان ادامه دارد.

برخی سایت‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی، آن تصویر استوری محسن افشانی را به یک فروشگاه و برخی آن را به کسی که آن را در پیجی دیگر پوشیده است در دبی نسبت داده‌اند.

استوری جنجالی محسن افشانی

محسن افشانی که در دبی به سر می‌برد، در ساعات گذشته در استوری خود مطالبی که نشان‌دهنده‌ی ناراحتی از این حاشیه است منتشر کرده است، از جمله فیلمی سلفی از خود با عنوان «حاشیه» و عبارت «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»، می‌گوید: «شبتون به خیر بشه. گفتم بیام یه جای خلوت کسی نباشه درگوشتون یواشکی یه چیزی بگم. عزاداریهاتون قبول، خیلی». او با گفتن این جمله، سر خود را به نشانه‌ی ناراحتی تکان می‌دهد.

او در استوری دیگری، جمله‌ای را به اشتراک گذاشته است که به نظر او بسیار تاثیرگذار است: «دردی که انسان را به سکوت وامیدارد سنگین‌تر از دردی‌ست که انسان را به فریاد وامی‌دارد! و انسانها فقط به فریاد هم می‌رسند نه به سکوت هم».

محسن افشانی که با مجری‌گری در بین مردم محبوب شد این روزها در اینستاگرام با استوری های خود جنجال به‌پا کرده است. محسن افشانی در حال حاضر در دبی به سر می‌برد. محسن افشانی چندی پیش با  انتشار پست های اینستاگرامی خود و یک دختر جوان به اسم نِلی ولنتینو باعث جنجال در فضای مجازی شده بود.
عکس جنجال 24 ساعته گذشته او از بیکینی زتانه ای بوده است که به نظر می‌رسد در حال ارسال به شخصی بوده است و اشتباهن در استوری گذاشته شده است.
محسن افشانی تا کنون به این موضوع واکنشی نشان نداده و هم اکنون تعداد زیادی کامنت در زیر پست آخر محسن افشانی در جریان است!

ماجرای عشقی محسن افشانی و نلی ولنتینو 

بیوگرافی محسن افشانی

محسن افشانی کیست؟

محسن افشانی متولد سال 68 می‌باشد و کار خود را به مجری‌گری در تلویزیون آغاز کرده است . اولین برنامه اش در مجری گری آستانه بود بعد در برنامه های «ما دو تا»، «بوم سفید» و «سلام بهار» نیز به عنوان مجری ظاهر شده و در حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته.  بازی محسن افشانی در سریال ترانه مادری به همراه سیاوش خیرابی زمینه به شهرت رسیدن و شروع بازیگری محسن افشانی بود که با توجه به سن و سال کم تجربه چندین تهیه کنندگی و کارگردانی را در کارنامه هنری خودش دارد با هم کارنامه هنری محسن افشانی را مرور می کنیم.

محسن افشانی مدت هاست که از بازیگری قطع امید کرده است محسن افشانی میگوید که دیگر برروی جوان های با استعداد سرمایه گذاری نمی کنند. محسن افشانی می گوید این روز ها بسیار بازیگران نقش های خود را میخرند.محسن افشانی می گوید در اولین بازی خودت تنها به وسیله کمک خدا و دعای خیر پدر و مادرش موفق شده است .
چندی پیش عکسهای از محسن افشانی منتسب به همسر وی منتشر شده بود که در نتیجه وی این موضوع را تکذیب کرد و تا کنون ازدواج نکرده است.
محسن افشانی با حضور در برنامه تلویزیون نیز گفت به عشق قدیمی خود نرسیده است و جلوی دوربین برنامه گریه کرد . همین موضوع نیز باعث شد تا حواشی برای او در فضای مجازی اتفاق بیفتد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ