قیمت نجومی آیفون X

mahdie.mohtashami
نرخ نجومی آیفون x اعلام شد. قیمت این آیفون از 99% حقوق یکسال مردم ایران بیشتر است. قیمت نجومی آیفون X باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران آیفون شده است.

قیمت نجومی آیفون X

قیمت نجومی آیفون X باعث تعجب همه شد. آیفون X قرار است از 12 آبان در بازار توزیع شود. خیلی‌ها معتقد هستند که این قیمت به دلیل بالا بردن قیمت می‌باشد. قیمت این آیفون از حقوق یکساله 99% مردم ایران بیشتر می‌باشد. این قیمت ها باعث ایجاد شبه در بین مردم شده است که برای ایجاد حباب در قیمت می‌باشد. آیفون X  و آیفون 10 یک روز به متقاضیان ارایه می‌شود.  

براساس اطلاعات ارائه‌شده، آیفونX در بازار ایران با قیمت نجومی ۱۶.۵ میلیون تومانی برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با رنگ خاکستری و ۱۷.۱ میلیون تومانی برای نسخه‌ی نقره‌ای ۶۴ گیگابایتی به فروش می‌رسد. همچنین باید به قیمت ۲۳ میلیون تومانی برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آیفون X اشاره کرد که با رنگ خاکستری به فروش می‌رسد.

در صورتی که سری به eBay بزنید و گزینه‌های موجود برای فروش آیفون X را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که فروشندگان این نسخه از آیفون، تاریخ تحویل گوشی را بعد از سوم نوامبر اعلام کرده‌اند، یعنی هیچ‌یک از این پیش‌خریدکنندگان نیز آیفونX خود را پیش از این تاریخ دریافت نخواهند کرد. البته نکته‌ی قابل تأمل دیگر در آگهی‌های فروش eBay، قیمت بسیار معقول‌تری است که فروشندگان برای آیفون‌های خود تعیین کرده‌اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ