چطور از اسپری تاخیری استفاده کنیم

sahar.d
برخی از افراد به دلیل اطلاع نداشتن از طرز استفاده اسپری تاخیری نتیجه مطلوب رو نمیگیرین و این موضوع گاهی تبدیل به یک مشکل اساسی در زندگی زناشویی و روابط آن ها می شود. بهتر است بدونیم چطور از اسپری تاخیری استفاده کنیم تا رضایت بیشتری از رابطه داشته باشیم.

برخی روابط زناشویی به دلیل عدم رضایت زوج ها از کیفیت رابطه جنسی دچار اختلاف های زیاد و گاهی شدید میشه. یکی از مشکلات رایج ر روابط جنسی، انزال زودرس آقایان است که سبب عدم رضایت همسر آن ها می شود. برای برطرف کردن این مشکل یکی از راه حل ها استفاده از اسپری تاخیری است که موجب بالا رفتن رضایت و لذت طرفین از رابطه می شود. نکته مهم در استفاده از اسپری تاخیری این است که بدانیمچطور از اسپری تاخیری استفاده کنیم تا به حداکثر نتجیه مطلوب برسیم. با این مطلب همراه باشید تا با نحوه ی استفاده صحیح از اسپری تاخیری آشنا شید.

ژل تاخیری یا اسپری تاخیری؟

قبل از اینکه جواب این سوال رو بدست بیارید باید بدونیم که ژل تاخیری و اسپری تاخیری به چه دردی می خورند و از چه چیزی ساخته شده اند و تفاوتشون چیه ؟

همان طور که میدونید زود انزالی یکی از مشکلات بسیار شایع در بین مردان است و در ایران شاید بتوان گفتبیش از ۹۰ درصد مردان از انزال زودرس رنج می برند .

در خیلی از مواقع زود انزالی بعد از ازدواج با گذشت چند سال به مرور بهتر میشه ولی هر کسی نمی تونه چننننننننننننننند سال صبر کنه تا شاید زود انزالی خود به خود و به مرور درمان بشه .

برای همین متخصصین سالیان سال است که در تلاش برای درمان انزال زود رس (premature ejaculation ) هستند .

یکی از اولین درمان ها، استفاده از موادی بود که حساسیت بیش از اندازه ی سر آلت تناسلی مرد را کم کند تا انزال دیرتر رخ دهد .

معروف ترین ماده ای که برای این کار استفاده میشه لیدوکائین است.

هم در اسپری تاخیری و هم در ژل تاخیری از لیدوکائین برای حساسیت زدایی سلول های عصبی آلت تناسلی مرد استفاده میشود .

تفاوت اصلی ژل تاخیری با اسپری تاخیری در درصد لیدوکائین و نحوه ی استفاده از آن است :

اسپری های تاخیری معمولا حاوی ۱۰ درصد لیدوکائین هستند که نسبتا مقداری زیادی است و برای بی حس کردن هر چیزی ( حتی دندان ! ) می توان از آنها استفاده کرد .

این مقدار لیدوکائین برای وقتی مناسب است که فرد در وضعیت حادی از زود انزالی بسر می بره و قصد داره کلا آلت تناسلی را بی حس کنه .

خیلی از آقایان بخاطر همین بی حسی شدید ، ترجیح می دهند از ژل های تاخیری استفاده کنند .

اما ژل های تاخیری در بیشتر مواقع حاوی فقط ۲ درصد لیدوکائین هستند که بی حسی کمتری نسبت به اسپری ایجاد می کند برای همین میل جنسی فرد تغییری نمی کند .

البته در بعضی از ژل های جدید از موادی گیاهی غیر از لیدوکائین برای افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی استفاده شده که دیگه عوارض لیدوکائین رو ندارند .

در اسپری از هوای فشرده و الکل استفاده می شود که در هنگام بر خورد با پوست ایجاد گرما می کند و برای چند ثانیه فرد بر روی آلت خود احساس سوزش می کنه چراکه لیدوکائین ۱۰ درصد تاثیر زیادی بر روی اعصاب می گذارند و بعد از چند ثانیه اعصاب ناحیه مورد استعمال رو بی حس می کند .

همین بی حسی شدید باعثکم شدن قدرت نعوظ در بعضی از مردان می شود برای همین برای کسانی که علاوه بر مشکل زود انزالی از مشکل عدم نعوظ رنج می برند ، استفاده از اسپری تاخیری به هیچ عنوان توصیه نمی شود چراکه قدرت نعوظ را کاهش می دهد .
در ژل تاخیری از الکل خبری نیست و اغلب این ژل ها بر پایه آب ( water base )   درست می شوند و همچنین با پایین بودن لیدوکایین موجود در آنها ، احساس سوزش ایجاد نمی شود و بی حسی شدید نیز حس نمی شود .

پس در مجموع استفاده از اسپری تاخیری فقط برای مواردزود انزالی حاد پیشنهاد میشود و در اکثر مواقع ژل تاخیری گزینه ی مناسب تری به نظر می رسد .

در صورتی که تصمیم مناسب رو گرفته اید بنا به نیاز خودتون می تونید از لینک های زیر برای تهیه این دو محصول از فروشگاه وسایل زناشویی آنلاین معتبر استفاده کنید.

یادتون باشه که در استفاده از هیچ محصولی زیادی روی نکنید و همیشه سعی کنید درمان های طبیعی ر ا نیز در ذهن داشته باشید.

کاربرد اسپری تاخیری چیست؟

اسپری های تاخیری از جمله راه کارهای مقابله با زودانزالی است که اکثر آقایانی که با این مشکل روبه رو هستند، به سراغ آن می روند.
به دلیل حساس بودن آلت مردان و خطرات در کمین در صورت استفاده ناصحیح، بهتر است روش استفاده از اسپری های تاخیری به خوبی آموزش داده شود.

روش صحیح مصرف:

ابتدا آلت خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش یابد.

پس از خشک کردن کامل ، اسپری را روی سر آلت بمالید.

پس از 2-3 دقیقه باید حساسیت سر آلت شما کم شده باشد. این کم شدن حساسیت سر آلت شما باعثطولانی تر شدن مدت عمل جنسی شما خواهد شد. پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه از مالیدن اسپری ، آلت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهدشد و مدت نزدیکی شما نیز طولانی تر میشود. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که جذب پوستی افراد متفاوت است و ممکن است این زمان کمی تغییر کند.
هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشویید یا اینکه از گاندوم استفاده نمایید زیرا این مواد خیلی سریع از طریق مخاط وااژن جذب شده و باعث بی حسی آن میشود در نتیجهشریک جنسی شما هیچ لذتی از آمیزش نمیبرد و یا اینکه دیرتر ارضاء خواهد شد و نتیجه معکوس خواهید گرفت .

در صورت استفاده از مواد بی حسی باید به وضعیت طرف مقابل نیز توجه داشته باشید . بعضی ها خوشحال از اینکه دیگر انزال زودرس ندارند ، مدت طولانی پشت سر هم نزدیکی کرده و باعث آسیب مخاط وااژن و احساس درد و ناراحتی در طرف مقابل میشوند. به همین خاطر ممکن است دفعه آینده ، دیگر اسپری خود را در کشو کنار تختخواب پیدا نکنید !!

با توجه به اینکه معمولا بانوان از نظر زمانی نسبت به آقایان دیرتر ارضا می شوند، جهت عدم انتقال دارو به واژن بانوان، شست و شوی آلت توصیه می گردد.

چند نکته مهم:

 دارو بر روی بیضه ها و داخل مجاری هرگز اسپری نشود .

در صورت داشتن بیماری های قلبی، کلیوی، کبدی و صرع قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید .

در صورت بروز علائم حساسیت نظیر خارش شدید، قرمزی پوست و یا سایر علائم با پزشک خود مشورت نمایید.

استفاده از ژل به اندازه ای که تمام آلت آغشته به ژل شود کافی است و نیاز نیست حجم زیادی ژل و یا با ضخامت بالا استفاده نمایید.

ژل آبی صرفا برای تاخیر در انزال هنگام نزدیکی است و از زمان شروع نزدیکی ، انزال را حدودا ۴۵ دقیقه (به صورت میانگین) به تاخیر می اندازد ، بنابراین این گونه نخواهد بود که تاثیر دائمی داشته باشد ، و هر بار پیش از انجام رابطه مطابق دستورالعمل می بایست از آن استفاده شود.

طبق مجوز فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه ی پزشک ندارد (فروش به صورت آزاد است)

کاندوم تاخیری هم یکی از راه های افزایش لذت رابطه جنسی است که در اینجا در مورد روش استفاده و فواید آن برایتان توضیح می دهیم:

روش استفاده از کاندوم تاخیری

اساس کارکرد کاندوم های تاخیری بی حس شدن آلت می باشد که ناشی از مواد بی حس کننده از جمله لیدوکایین می باشد. بدین معنی که بعد از استفاده از کاندوم برای مدت زمانی حدود ۳ تا ۵ دقیقه سر الت و ناحیه حشفه بی حس شده و فرد تحریک کمتری را احساس می کند. به تدریج در حین عمل جنسی هنگامی که اثر بی حسی موضعی ایجاد شده کم می شود فرد تحریکات را بهتر و بیشتر حس کرده و در نهایت به دنبال از بین رفتن بی حسی، تحریک را کامل حس کرده و به انزال می رسد.

۱. خیلی آهسته کاندوم رو از لبه ی زیگزاگی باز کنید.
۲. پشت و روی کاندوم رو تعیین کنید. با نگاه کردن به کاندوم متوجه میشید که کاندوم از کدوم طرف باز میشه.
۳. مطمئن شوید که سر نگه دارنده کاندوم مسقیم و روبه بیرون است.
۴. مطمئن شوید که آلت مردانگی شما مثل برج باشه! (یعنی کاملا بلند شده باشه)

توصیه های مهم در خصوص استفاده از کاندوم تاخیری:

در مورد طریقه استفاده از کاندوم مردانه باید تاکید شود که استفاده از کاندوم مردانه باید پیش از شروع نزدیکی آغاز شود زیرا ترشحاتی که مردان پیش از انزال کامل دارند، ممکن است حاوی ویروس‌هایی نظیر اچ‌آی‌وی باشد و باعث سرایت بیماری گردد.

۱- در مواردی که بیم بیماری نیست برای کاهش احتمال بارداری ناخواسته باید از تماس با ترشحات پیش از انزال کامل جلوگیری کرد چون احتمال وجود اسپرم در آن‌ها صفر نیست.

۲- کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ (راست شده) کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود.

۳- نکته ای که در هنگام استفاده از کاندوم باید به آن دقت نمود این است که کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند.

۴-در صورت پاره شدن کاندوم مردانه در حین مقاربت، باید مقاربت را بلافاصله متوقف کرده و از کاندوم جدیدی استفاده نمود. هم‌چنین ممکن است استفاده از روش‌های دیگر پیش گیری از بارداری در این موارد ضروری باشد.

توجه داشته باشید کهبهترین روش برای درمان زود انزالی تمرین ذهنی و استفاده از قدرت کنترل بر آن است که با تمرین و افزایش اعتماد به نفس در فرد به وجود می آید و به مرور زمان باعث می شود زمان انزال افراد به حد مطلب و ایده آل نزدیک شود.

چگونه باردار شوم؟

    

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
جواد

جواد

1397-01-01 - 08:47 پاسخ

کاندوم تخیری