اسامی بانک ها برای پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده

در این خبر اسامی بانک ها برای پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده را ببینید.

اسامی بانک ها برای پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده

بعد از زلزله دلخراش غرب کشور که خسارات زیادی را به بار آورد و مردم مسکن و لوازم زندگی خود را ازدست دادند، مسئولین دولت و بانک ها برای حمایت از مردم آسیب دیده به دنبالپرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده بودند. به این منظور بانک هایی برای پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده درنظر گرفته شد. در ادامه اسامی بانک ها برای پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده را بخوانید.

بانک ملی، سپه، ملت، تجارت، صادرات، مسکن وکشاورزی، اسامی بانک ها برای پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده است که بانک مرکزی آنها رابه عنوان عامل پرداخت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت بامجموع رقم 767میلیارد تومان به مناطق زلزله‌زده در کرمانشاه معرفی کرد. 

اعلام اخیر نوبخت- رئیس سازمان برنامه و بودجه -در رابطه با برنامه تسهیلات رسانی به مناطق زلزله‌زده با این توضیح همراه بود که قرار است از دو محل به این خانوارها کمک شود. یکی از طریق تسهیلات ارزان قیمت که برآورد شده با توجه به اینکه ۱۱ هزار خانوار روستایی و ۴۵۰۰ خانوار شهری دچار آسیب شده‌اند، به هر خانوار روستایی ۲۵ میلیون تومان و هر خانوار شهری ۳۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اختصاص پیدا کند که شامل کارمزد ۴ درصدی خواهد بود.

همچنین علاوه بر تسهیلات نوسازی، دولت به هر خانوار روستایی ۵ میلیون تومان و هر خانوار شهری ۶ میلیون تومان کمک بلاعوض خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ