علت مرگ اندی چیست

مرگ اندی،شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می شود اندی فوت شده است. علت مرگ اندی را دراین خبر بخوانید.

علت مرگ اندی چیست

مرگ اندی،شایعه یا واقعیت؟لحظاتی قبل خبری در توییتر منتشر شد که تعجب همگان را برانگیخت. این خبر از مرگ خواننده پاپ کشورمان که خارج از ایران زندگی می کند، اطلاع می دهد. گفته می شود اندی فوت شده است.علت مرگ اندی تا الان تصادف اعلام شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تکذیب خبر مرگ اندی منتشر نشده است و خبر مرگ اندی به سرعت در حال انتشار است. باید منتظر ماند و دید آیا اندی فوت شده است یا خیر، و اگر درست می باشد علت مرگ اندی چیست.

تایید خبر مرگ اندی

پس از انتشار خبر مرگ اندی، محمد وفایی مدیر برنامه های وی ضمن تایید خبر مرگ اندی این اندوه جانسوز را به جامعه هنری ایران تسلیت گفت. 
لازم به ذکر است پلیس امریکا علت تصادف و فوت اندی را سرعت زیاد عنوان کرد جسد اندی به پزشک قانونی مرکزی امریکا منتقل شده است و  ساعتی پیش که این خبر بر روی خبرگزاری های بیرونی مخابره شد خواننده گان لس‌انجلسی با حضور در منزل شخصی مرحوم اندی ابراز همدردی کردند.

باز هم باید منتظر واکنش رسمی محمد وفایی مدیر برنامه های اندی بود تا ببینیمآیا اندی فوت شده است.

جزییات خبر مرگ اندی:

با توجه به اینکه هنوز خبر مرگ اندی از رسانه های رسمی اعلام شده است نمی توان با اخباری که در فضای مجازی دست به دست می شود مرگ اندی را تایید و یا رد نمود.آنطور که فعلا در خبرها شنیده می شود اندی بر اثر تصادف در صانحه رانندگی و به علت بالا بودن سرعت جان باخته است.مرگ اندی بسیار خبر ناگواری است که برای افرادی که با اندی خاطره دارند بسیار غم انگیز تر خواهد بود.

مرگ اندی،شایعه یا واقیعت

پس از دقایقی از انتشار خبر مرگ اندی، خبرگزاری های خارجی از شایعه بودن خبر مرگ اندی خبر دادند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ