بیوگرافی حمید هیراد

حمید هیراد یکی از محبوب ترین خوانندگان این روزهای موسیقی کشور است که به دلیل سبک متفاوت در آواز خوانی و شعرهایش مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. اگر می خواهید حمید هیراد را بیشتر بشناسید، این متن را تا انتها بخوانید.

بیوگرافی حمید هیراد

حمید هیراد خواننده جوان دهه شصتی و متولد سال 69 کشورمان است که در مدت کم توانست جوانان بسیاری را به سمت خود جذب کند و علاقمندان بسیاری را دارد. بی شک حمید هیراد یکی از محبوب ترین خوانندگان این روزهای موسیقی کشور است که به دلیل سبک متفاوت در آواز خوانی و شعرهایش مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و کمتر جمع و ماشینی پیدا می شود که صدای حمید هیراد در آن پخش نشود. اگر می خواهید حمید هیراد را بیشتر بشناسید، این متن را تا انتها بخوانید.

                 

عشق و علاقه در کنار هدف باعث شد تلاش هایش در عرصه موسیقی در نهایت دیده شود، وی با نوع جدیدی از بیان و اجرا توانست با حمایت شرکت موسیقی خود را شناخته تر کند. مهم‌ترین خصوصیت آهنگ‌ های حمید هیراد را می‌توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند. همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است. ساز تخصصی وی سه تار می باشد. 

شروع فعالیت

علاقه حمید هیراد از همان دوران نوجوانی با شعر و شاعری آغاز شد، او که شاعر توانایی است خیلی زود به سمت علاقه خود در موسیقی سنتی رفت و همگام با ترانه سرایی موسیقی را آغاز کرد. در اولین گام هنری آموزش موسیقی سنتی را آغاز کرد، سپس با چند کار نیم حرفه ای استعداد خود را محک زد اما برای دیده شدن نیاز به همکاری با شرکت های بزرگ هنری داشت. او بواسطه آشناهایش یکی از آهنگ های سنتی خود را به آقای حسن اردستانی مدیرعامل شرکت آوازی نو ارسال کرد که موجب قرار داد همکاری و ورود به این شرکت بزرگ شد. او تا یک سال به همراه تیم این شرکت در حال آنالیز بازار برای انتشار سبک جدید از موسیقی تلاش کرد و در نهایت در اواخر سال 95 شروع طوفانی داشت.

از اولین آهنگ تا شهرت

اولیناهنگ حمید هیراد با گروه پازل بند در کنار آرین بهاری و علی رهبری در 15 اسفند 95 با نام بی تاب با استقبال خوب مردم منتشر شد ، اردیبهشت 96 آهنگ مستقل وی بنام مستم کن به بازار آمد اما شهرت وی تیر ماه 96 با آهنگ دلارام گروه پازل بند و سپس با معشوق به اوج خود رسید.

خصوصیات رفتاری

حمید هیراد به شدت ساکت و سر به زیر است تابحال هیچ گفتگوی مستقلی نداشته است، دوست ندارد وارد حاشیه شود در کار اما پرانرژی و با هیجان است. او در سری سوم برنامه دورهمی مهران مدیری بعنوان خواننده حضور خواهد داشت.

ازدواج

 حمید هیراد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

عاشقی

حمید هیراد در سن 21 سالگی عاشق دختری می شود که بنا به دلایلی فوت می کند، به گفته حمید هیراد  تاکنون آن دختر عشق اول و آخرش بوده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ