آیا 12 بهمن زمین نابود می شود؟

آیا 12 بهمن زمین نابود می شود؟با هم در این مطلب بخوانیم.

آیا 12 بهمن زمین نابود می شود؟

12 بهمن زمین نابود می شود.این ادعای عجیب را ناسا گفته است و اظهار دارد که در روز 12 بهمن امسال زمین نابود خواهد شد و برای همیشه از بین می رود.این ادعای ناسا بازتاب های زیادی را در پی داشته است و ترس هایی که از این خبر ایجاد شده است .ناسا معتقد است طبق پیش بینی هایی که انجام داده است و محاسباتی که صورت گرفته است زمین در حدود کمتر از یک ماه دیگر به طور کامل نابود خواهد شد و علت نابودی زمین در 12 بهمن برخورد یک ستاره با کره زمین خواهد بود.در ادامه این مطلب بیشتر به این موضوع پرداخته شده است.

جزییات خبر ناسا در باره 12 بهمن:

طبق گزارش ناسا ادعایی کارمندان ناسا، ستاره‌ای به نام «ان. تی۷- ۲۰۰۲» در اولین روز ماه فوریه ۲۰۱۸ (۱۲ بهمن) ساعت 11:47 به وقت محلی به زمین برخورد می‌کند و این کره خاکی را از بین می‌برد.

آیا 12 بهمن زمین نابود می شود؟

روزنامه دیلی‌استار نیز در این باره نوشت: «کارکنان ناسا تاکید کردند پایان جهان در این زمان آغاز می‌شود و جهان با نیرویی معادل انفجار ۳۰ میلیون بمب هسته‌ای نابود خواهد شد.»

این اطلاعات تنها چهار روز بر پایگاه اینترنتی ناسا باقی ماند و بعد از آن کار‌شناسان این سازمان آن را حذف کردند.

برخی کار‌شناسان ناسا معتقدند باید بیانیه‌های مرتبط با تهدیدات واقعی این خطر که کره زمین را تهدید می‌کند مخفی نگه داشته شود، اما برخی دیگر از کار‌شناسان نیز درباره قدرتی که قادر به نابودی زمین باشد، تردید دارند.

فیلم نشان دهنده روز 12 بهمن:

در فیلمی که پخش شد نشان می دهد در اولین روز ماه فوریه سال 2018 معادل  12 بهمن سال 1396 در ساعت 11:47 به وقت ایران بین ستارگان و کره زمین برخوردی رخ خواهد داد که انرژی آن معادل 30 میلیون بمب هسته ای خواهد بود و نابودی کامل کره زمین را به همراه خواهد داشت.

نابودی زمین در 12 بهمن،حقیقت یا شایعه:

نابود شدن کره زمین در روز 12 بهمن امسال طبق تحقیقات و گفته های ناسا یک پدیده علمی محسوب می شود اما اینکه تا چه اندازه این مطلب صحیح خواهد بود مشخص نیست و ادعاهای ناسا را نمی توان کاملا درست در نظر گرفت.پیش تر ها نیز این چنین پیش بینی هایی صورت گرفته بود که در نهایت اتفاقی رخ نداد و هم اکنون کره زمین در جای خود وجود دارد و هیچگونه اتفاقی نیفتاده است.

آیا 12 بهمن زمین نابود می شود؟

نابودی زمین در 12 بهمن، زمان زیادی تا 12 بهمن باقی نمانده است و ادعای ناسا مبنی بر نابودی زمین در 12 بهمن همچنان پا برجاست و کسی هنوز نابودی زمین در 12 بهمن را رد یا تایید ننموده است اما نابودی زمین در بهمن ماه چقدر حقیقت دارد؟گویا باید تا آن روز صبر کنیم و ببینیم زمین نابود می شوئ یا خیر!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ارش

ارش

1396-11-11 - 18:43 پاسخ

ناسا گفت پنج شنبه راتمدید می کنیم انشاالله جمهم باید مردا پیش خونوادش باشه