صحبت های امیر جعفری در برنامه من و شما

sahar.d
امیر جعفری شب گذشته مهمان برنامه زنده تلوزیونی من و شما بود و صحبت های جالب و تفکر برانگیزی در مورد مسایل اجتماعی کشور مطرح کرد که در ادامه می خوانیم.

امیر جعفری از هنرمندان محبوب و حرفه ای سینما و تلوزیون ماست که فعالیت های بسیاری در زمینه های اجتماعی دارد.

این هنرمند محببوب در ابتدا در رابطه با عملکرد صدا و سیما در قبال مسایل اجتماعی،  سیاسی و در برخورد با جوانان پرداخت. 

صحبت درباره مسایل مهم جامعه

سپس با مطرح کردن مشکلات جامعه و کشور از قبیل زلزله زده گان کرمانشاه، کولبران کردستان، گرد و خاک خوزستان، وضعیت معیشتی بخشی از مردم سیستان بلوچستان و مردم جازمویان و وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه، از مردم و مسولین درخواست کرد بجای پرداختن به مسایل حاشیه ای و سرک کشیدن در زندگی شخصی هنرمندان و سلبریتی ها، به مسایل مهم کشور بپردازند. 

او همچنین به مسیولین پیشنهاد کرد برای درک بهتر شرایط زندگی مردم کرمانشاه، خوزستان و جازموریان مدتی را همراه با خانواده در این مناطق زندگی کنن تا شرایط آن ها را بهتر درک کرده و اقدامات موثر تری برای آن ها صورت گیرد. 

صحبت درباره دستمزد هنرمندان و فوتبالیست ها

 او همچنین در مورد شایعاتی که در مورد دستمزد هنرمندان و فوتبالیست ها صحبت کرد و اذعان داشت که بدون اطلاع از شرایط زندگی این افراد بهتر است در مورد آن ها قضاوت نکنیم و نگوییم که پول مفت دریافت می کنند. او در مورد وضعیت زندگی خود بیان کرد که 12 سال است که در همان منزلی که داشته اند زندگی میکنند و تغییر در زندگیشان ایجاد نشده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ