بهترین رنگ لاک برای پاییز

sahar.d
با رسیدن فصل پاییز وقتش است که به سراغ لاک های پاییزی بروید.

به فصل زیبای پاییز رسیده ایم و وقتش رسیده که لباس های گرم را از کمد بیرون بیاوریم و حال هوایمان را پاییزی کنیم. اگر اهل رسیدگی به ناخن ها و لاک هستید وقتش رسیده که به سراغ رنگ های پاییزی بروید. در این مطلب بهترین رنگ های پاییزی لاک را به شما معرفی می کنیم.

قرمز

قرمز رنگی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد. همچنین رنگ قرمز کاملا درخور تعطیلات است، بعلاوع باعث خواهد شد تا همزمان، هم با کلاس و هم جذاب بنظر برسید. سعی کنید اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان را قرمز کنید، از اکلیل دوری کنید.

کبود

 این رنگ بسیار گرم است و قرمز مخملی و رنگ خون نیز در این طیف رنگی جا می گیرد. این رنگ لاک با رنگ رژ همرنگ و لباس های پشمی بسیار جذاب است.

ناخن های پر تلالو

لاک های براق و اکلیلی در زمستان امسال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به ویژه درمهمانی ها، قرار ملاقات ها و جشن ها. کافیست که برق ناخن خود را استفاده کرده و روی آن را با اکلیل های ناخن بپوشانید.

آبی نیمه شب

این رنگ آبی که سایه های آبی به همراه دارد در هر چیزی که مورد استفاده قرار بگیرد نگاه ها را خیره می کند. آبی تیره از جمله رنگ هاییست که در زمستان امسال استفاده میشود.

لاک های بی رنگ (رنگ پوست)

این رنگ لاک ناخن در زمستان نور زیبایی در ناخن شما به وجود می آورد و رنگی است که می توانید با هر گونه لباسی آن را استفاده کنید.

طوسی

طوسی در طیف رنگی روشن تا تیره یکی از جذاب ترین رنگ ها است، که می توانید سطح آن را با طراحی های زمستانی مانند دانه های برف همراه کنید.

رنگ‌‌های کهربایی

رنگ‌های کهربایی هم راه خوبی برای درخشان کردن ناخن‌هایتان در طول ماه‌های زمستان است. قرمز نارنجی، نارنجی آتشی، لیمویی، بنفش و آبی کبالت رنگ‌هایی فوق‌العاده هستند.

صورتی ملایم

این رنگ لطافت و نرمی به دستتان می بخشد به ویژه زمانی که آرایش ملایمی داشته باشید یک هماهنگی زیبا ایجاد می شود.

بنفش تیره

بنفش یکی از رنگ هایی است که هزاران دختر جوان عاشق آن هستند . با رنگ بنفش شما با وقار تر دیده می شوید. بنابراین استفاده از این رنگ لاک و یک لباس با توناژ بنفش شما را فوق العاده می کند.

رنگ های متالیک

این رنگ ها بیشتر در مراسم های خاص، قرار ملاقات ها و .. استفاده می شوند. این براقی ایجاد شده در برق اغراق شده ای به استایل شما می بخشد.

رنگ‌های خنثی و بنفش مایل به ارغوانی

اگر نمی‌خواهید برای تعویض رنگ ناخن‌هایتان زمان زیادی صرف کنید، می‌توانید در طول زمستان به سراغ رنگ‌های خنثی هم بروید. رنگ‌های خنثی تقریبا با تمام لباس‌ها خوب می‌شوند، و دیگر نیازی هم نیست نگران همخوانی رنگ ناخن‌ها با لباس و لوازم تزئینی‌تان باشید.

سبز تیره

این رنگ که طیف های گوناگونی از زمردی تا سبزی برگ های جنگل را در بر می گیرد حس تازگی و سرزندگی و در عین حال شیک بودن به شما در استایل های زمستانی تان می  دهد.

آبی کربنی تیره

این رنگ در فصول سرد سال می تواند گرما و سرزندگی را همزمان کنار هر لباسی که با آن می پوشید ایجاد نماید.

 زرد و صورتی زنده

اگر رنگ‌های تیره به دلتان نمی‌نشیند، می‌توانید به سراغ رنگ‌های زرد و صورتی زنده بروید تا ماه‌های تیره‌ی زمستان را روشن کنید! این رنگ‌ها بصورت تعجب برانگیزی تقریبا با هر لباسی که می‌پوشید، همنشینی دارند. البته اگر آنها را صحیح بکار ببرید.

مهم:

در آخر به یاد داشته باشید که باید از رنگ‌های نئونی دوری کنید، چرا که برای این فصل مفهومی‌ندارند. نئون همیشه برگشت به ماه‌های تابستانی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ