بهترین محلول تقویت مژه چیست؟

سمانه حسنی
زیبایی مژه‌ها نقش مهمی را در گیرایی چشم‌ها و به طور کلی صورت، ایفا می‌کنند. به همین دلیل اکثر افراد برای زیباتر به نظر رسیدن به دنبال مژه‌هایی پر، یکدست و فر هستند. اما گاهی ممکن است عوامل مختلفی باعث ریز و کم پشتی مژه‌ها و بی حالتی چشم‌ها ‌‌شوند، که با جدی گرفتن نکات […]
زیبایی مژه‌ها نقش مهمی را در گیرایی چشم‌ها و به طور کلی صورت، ایفا می‌کنند. به همین دلیل اکثر افراد برای زیباتر به نظر رسیدن به دنبال مژه‌هایی پر، یکدست و فر هستند. اما گاهی ممکن است عوامل مختلفی باعث ریز و کم پشتی مژه‌ها و بی حالتی چشم‌ها ‌‌شوند، که با جدی گرفتن نکات مراقبت از مژه، قطعا چنین مشکلاتی ایجاد نخواهند شد. برای مراقبت از مژه‌ها شاید روش‌های بسیاری وجود داشته باشد؛ اما بهترین روشی که تضمین شده و اکثر متخصصین نیز آن را توصیه می‌کنند، استفاده از محصولات تقویت کننده مژه می‌باشد. امروزه محصولات مراقبتی متنوعی، توسط برندهای معتبر، برای تقویت مژه و درمان ریزش آن، در غالب محلول، سرم، ژل، ریمل و کرم تولید و عرضه می‌شوند.   در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا بدانید بهترین محلول تقویت مژه چیست و چگونه می‌توانید مناسب‌ترین محصول را متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که دارید، انتخاب کنید. به همین منظور در ادامه بهترین محصول‌های تقویت کننده مژه و ابرو ، که توسط برندهای معتبر ایرانی تولید می‌شوند را برای پیشنهاد به شما تهیه کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.  

محلول تقویت مژه گلدن رز

اولین پیشنهاد ما برای بهترین تقویت کننده مژه ، ریمل ژله‌ای گلدن رز می‌باشد. این محصول یکی از جدیدترین محصولات برند گلدن رز است که در ترکیبات خود علاوه بر دانه‌های رنگی دارای ویتامین‌های A و E نیز است. این ویتامین‌ها باعث تقویت ریشه مژه و در نتیجه سبب پرپشت و ضخیم‌تر شدن مژه‌های شما می‌شوند.  

محلول تقویت مژه سریتا

سریتا از برندهای پر اعتبار داخلی است که در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات مراقبتی فعال می‌باشد. محصولات مختلفی از این برند هستند که با کیفیت و اثر گذاری بالای خود رضایت مصرف کنندگان را کسب کرده‌اند. اما پر طرفدارترین و پر فروش‌ترین محصول این برند، تقویت کننده مژه سریتا است. پر طرفدار شدن این محصول تحت تاثیر برخی ویژگی‌ها و خصوصیات مثبت آن می‌باشد. برای مثال این محلول تقویت مژه، دارای ترکیبات غنی و مواد موثری است که با تاثیر بر روی سلول‌های فولیکولی مژه، موجب رویش و رشد مجدد آن‌ها می‌شود. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:
  • افزایش تیرگی مژه‌ها و ابروها
  • افزایش استحکام و ضخامت مژه‌ها
  • بازسازی و ترمیم مژه‌ها و ابروهای آسیب‌ دیده

     سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره

    این سرم توسط برند شناخته شده و معتبر سینره تحت عنوان سرم تقویت کننده و ضد ریزش سینره، تولید می‌شود. در ادامه خصوصیات خاص و منحصر به فرد این محصول را شرح داده‌ایم تا شاید کمکی باشد به شما برای دانستن اینکه بهترین تقویت مژه چیست . سرم تقویت کننده و ضد ریزش برند سینره دارای ترکیبات خاصی می‎باشد و باعث می‌شود که:
    • فولیکول‌های مژه افزایش یابند
    • مدت زمان فاز رشد مژه‌ها بیشتر شود
    • ضخامت، استحکام و پررنگ تر شدن مژه‌ها میسر شوند
    • ساختار مو تقویت شود
    • گردش خون و اکسیژن رسانی در فولیکول‌های مو افزایش یابد
    استفاده از سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه‌ی سینره پس از دوره کوتاهی، با محافظت از مژه‌ها در برابر عوامل مخرب محیطی، باعث افزایش رشد و ضخامت آن‌ها خواهد شد. از آنجایی که این سرم  باعت تغییر رنگ پلک‌ و مژه‌ها نمی‌شود، استفاده از آن برای آقایان نیز بسیار مناسب است.

    سرم تقویت کننده مژه سسدرما

    سرم تقویت کننده مژه سسدرما به دلیل وجود روغن جوجوبا در ترکیبات خود، علاوه بر جلوگیری از ریزش مژه‌ها و ابروها و استحکام ریشه آن‌ها، باعث افزایش ضخامت مژه‌ها و انعطاف پذیری بیشتر آن‌ها نیز خواهد شد. روش مصرف سرم تقویت کننده مژه و ابرو برند سسدرما، به این صورت است که باید پیش از استفاده مژه‌ و ابرو خود را به صورت کامل تمیز کنید و سپس مقداری از محلول را بر روی آن ماساژ دهید. اگر می‌خواهید بهترین تاثیر گذاری را از این محصول شاهد باشید، بهتر است تا به صورت روزانه و هر روز دوبار از این محصول استفاده کنید.

    ژل تقویت کننده مژه تالیکا

    بهترین تقویت کننده مژه چیست ؟ هر محصولی که رضایت مصرف کنندگان را داشته و توسط برند معتبری تهیه شود، می‌تواند تقویت کننده خوبی برای مژه‌های شما باشد. حال اگر یک تقویت کننده حرفه‌ای و قوی می‌خواهید، پیشنهاد ما به شما ژل تقویت کننده مژه تالیکا می‌باشد. این ژل بیشتر مناسب افرادی است که ابرو‌های کاملا کم پشت و بی حالت دارند و برای رفع مشکل خود، به دنبال یک محصول بسیار قوی هستند. همچنین ژل تقویت کننده مژه تالیکا با تحریک رنگ دانه‌های مژه‌، علاوه بر تیره‌تر کردن رنگ آن‌ها، باعث ضخامت بافت ابرو و مژه‌های شما نیز می‌شود. برای مصرف این ژل تقویت کننده مژه، که دارای دو اپلیکاتور است، اول باید ژل را توسط اپلیکاتور اسفنجی  بر روی مژه‌ها زده سپس با قسمت برس کل مژه‌ها را با مواد محلول بپوشانید. همچنین گفتنی است که بهترین زمان برای مصرف ژل‌ها تقویت کننده، شب‌ها پیش از خواب می‌باشد.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ