بهترین مرکز فروش انواع فیلر در تهران کجاست؟

سمانه حسنی
جوانسازی پوست صورت و بهبود زیبایی ظاهری، از دغدغه‌های امروز اکثر خانم‌ها و آقایان است. به همین جهت روش‌های مختلفی ابداع شده‌اند. تزریق فیلر یکی از همین روش‌هایی است که امروزه جایگزین مناسبی برای عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید. برای آنکه نتیجه درمان از طریق تزریق فیلر ثمر بخش باشد، حتما باید از فیلر اصل […]
بهترین مرکز فروش انواع فیلر در تهرانجوانسازی پوست صورت و بهبود زیبایی ظاهری، از دغدغه‌های امروز اکثر خانم‌ها و آقایان است. به همین جهت روش‌های مختلفی ابداع شده‌اند. تزریق فیلر یکی از همین روش‌هایی است که امروزه جایگزین مناسبی برای عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید. برای آنکه نتیجه درمان از طریق تزریق فیلر ثمر بخش باشد، حتما باید از فیلر اصل استفاده کنید. متاسفانه اکثر این فیلرها به صورت وارداتی وارد کشور می‌شوند، پس احتمال اینکه فیلر تقلبی هم وجود داشته باشد، بسیار زیاد است. برای خرید انواع فیلرها حتما باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. اگر به دنبال بهترین مرکز فروش انواع فیلر در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تزریق فیلر چگونه منجر به افزایش زیبایی شما می‌شود؟

تزریق فیلر برای حفظ و احیای سلامت پوست ساخته شده است. این ماده به صورت مستقیم به زیر پوست منتقل می‌شود، به همین خاطر باید از مواد اولیه مغذی و یا انواع ویتامین‌ها ساخته شده باشد. معمولا اکثر فیلرها از 3 ماده طبیعی به نام‌های کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت تشکیل شده‌اند. زمانی که این سه ماده وارد پوست می‌شوند، منجر به بهبود سلامت آن و رفع چین و چروک‌ها می‌شود. پس نباید قدرت این 3 ماده را نادیده بگیرید. فیلرها قادرند خطوط متوسط تا عمیق به وجود آمده پوست را پر کننده و به صورت و بدن فرم بدهند. به دلیل همین خاصیت به آن‌ها مواد پرکننده نیز می‌گویند. معمولا فیلرهایی که به صورت تزریق می‌شوند برای از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و فرم‌دهی به اجزای مختلف صورت است. به همین خاطر انواع مختلفی از فیلرها وجود دارند که به شکل تخصصی برای هر ناحیه خاصی از صورت و بدن ساخته شده‌اند.

فیلرها در کدام نواحی تزریق می‌شوند؟

تمامی فیلرهایی که تولید شده‌اند سازگاری بالایی با بدن انسان دارند. این موضوع یکی از ویژگی‌های بارز آن‌هاست که سبب می‌شود اکثر افراد به تزریق این ماده روی بیاروند. به دلیل خاصیت پرکنندگی که دارند، شما می‌توانید به هر ناحیه از اجزای صورت و یا بدن‌تان فرم دلخواهی بدهید. خوشبختانه نتایج بعد از تزریق به حدی طبیعی است که اکثر بیماران رضایت صد در صدی خود را از این روش اعلام کرده‌اند. به طور کلی فیلرها به شکل تخصصی برای موارد زیر طراحی شده‌اند: فیلرها در کدام نواحی تزریق می‌شوند

زیر چشم

پوست زیر چشم و اطراف آن دارای بافت بسیار نرمی است و به دلیل اینکه به عضله چشم نزدیک است، فیلرهایی تولید کرده‌اند که تنها برای این ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرند و بافت بسیار نرمی هم دارند. رفع گودی، تیرگی، پف زیر چشم و از بین بردن خطوط چین و چروک در این ناحیه به راحتی با تزریق فیلر از بین می‌رود. بدون شک این عارضه‌ها اگر برطرف نشوند، آنگاه چهره‌تان همیشه خسته است. برای بازگشت شادابی و نشاط به چشمان‌تان، باید از مناسب‌ترین فیلر استفاده کنید. درحال حاضر بیش از 17 نوع فیلر مخصوص زیر چشم داریم که موارد زیر از محبوب‌ترین هاست:
  • فیلاس مدل فاین Filler Fillus Fine 1cc
  • رووفیل مدل فاین Filler Revofil Fine 1CC
  • آلیاکسین مدل اس آر Filler Aliaxin SR 2CC
  • بیوس مدل سافت Filler Beauvous Soft 1cc
  • پرفکتا مدل فاین لاین Filler Perfectha Fine Line 1CC
  • نورامیس مدل لیدوکائین Filler Neuramis Lidocaine 1CC

بینی

معمولا کسانی از فرم بینی‌شان رضایت ندارند، می‌توانند بجای انجام عمل‌های سنگین زیبایی بینی، به سراغ تزریق فیلر بروند. ژل‌های مخصوص بینی نواقص آن را برطرف می‌کنند. البته اثرات آن موقتی است و باید بعد از گذشت 8 الی 12 ماه نسبت به تزریق مجددا آن اقدام کنید. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول، بی خطر بودن و هزینه کم آن است. قطعا در مقابل هزینه‌های بالای عمل بینی، هزینه تزریق فیلر بینی به شدت پایین است. فیلر‌ها قابلیت این را دارند که نوک بینی را بالا ببرند، روی آن را صاف کنند و زاویه مناسبی به آن بدهند. در برخی موارد مشاهده شده است که برای رفع تو رفتگی، برجستگی و حتی پره های کنار بینی، تزریق فیلر گزینه مناسبی است.

لب

لب یکی از مهم‌ترین اجزا در صورت است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی کلی صورت هر فرد داشته باشد. اما لب‌ها ممکن است به صورت مادرزادی و یا به دلایل مختلف، حجم و برجستگی کمی داشته باشند. تغییر فرم لب‌ها تنها با تزریق ژل امکان پذیر است. در بازار بیش از 40 نوع ژل برای حجم‌دهی به لب‌ها وجود دارد. از بهترین فیلرهای لب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • فیلاس مدل دیپ Filler Fillus Deep 1cc
  • دنبی مدل اس (ملایم) Filler Deneb S 10CC
  • پرفکتا مدل دیپ Filler Perfectha Deep 1CC
  • زیشل مدل رز گلم Filler Zishel Rose Glam 10cc
  • ای پی تی کیو مدل اس 500 Filler E.P.T.Q S500 9cc
  • ریان ژل مدل دیپ مشکی Filler Reyoungel Deep 10cc کانتورینگ و زاویه سازی صورت

پیشانی

پیشانی عضوی از صورت است که علائم پیری را سریع‌تر نشان می‌دهد. خطوط روی پیشانی، خطوط اخم و خطوط ناحیه شقیقه به مرور زمان و با افزایش سن، زیادتر می‌شوند. تزریق ژل در ناحیه پیشانی کمک می‌کند تا این خطوط تا حد قابل توجهی از بین بروند. یکی از راه‌های جوانسازی صورت، از بین بردن خطوط عمیق روی پیشانی است که تاثیر بسیار زیادی بر روی چهره‌تان دارد.

کانتورینگ و زاویه سازی صورت

برای کانتورینگ و زاویه سازی صورت شما نیاز دارید تا فیلر را به نواحی گونه، چانه و زاویه فک تزریق کنید. زاویه سازی صورت، یک راهکار بسیار مناسب برای افزایش زیبایی چهره است و طرفداران بسیار زیادی را در میان بانوان و حتی آقایان پیدا کرده است. فیلرها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام نیز برای مواردی خاص استفاده می‌شوند اما عمدتا فیلرهای موجود در بازار دارای هیالورونیک اسید با منشا غیر حیوانی هستند و می‌توانند نتایجی کاملا طبیعی به همراه داشته باشند. بیش از 20 نوع فیلر برای کانتورینگ در بازار وجود دارند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ولوس مدل 10 Filler Volus 10
  • رووفیل مدل اولترا Filler Revofil Ultra 1CC
  • دنبی مدل اچ (سخت) Filler Deneb H 10CC
  • فیلاس مدل ساب کیو Filler Fillus Sub-Q 1cc
  • ای پی تی کیو مدل اس 500 Filler E.P.T.Q S500 1.1cc
  • پرفکتا ساب اسکین Filler Perfectha Subskin 3*1 CC

فیلر اصل چه تاثیری در روند درمان دارد؟

ژل‌ها معمولا از هیالورونیک اسید و مواد معدنی دیگر ساخته شده‌اند. اگر موادی که در ساختار آن‌هاست کیفیت و مرغوبیت بالایی نداشته باشد، آنگاه ممکن است به هنگام تزریق خطرات جبران ناپذیری برای بیماران به وجود بیاورند. برای آنکه از این عوارض جلوگیری کنید، حتما باید فیلر اصل تهیه کنید. فیلرهای اصل همواره نتایج طبیعی برای بیماران به وجود می‌آورد و در نتیجه بعد از مدت زمان معینی جذب بدن می‌شود. خوشبختانه این فرآیند نیز هیچ مشکلی برای افراد به وجود نمی‌آورد. تشخیص فیلر اصل و تقلبی کار دشواری است. چون این محصولات به صورت وارداتی در بازار یافت می‌شوند، در نتیجه وجود کالاهای تقلبی بسیار زیاد است. قبل از خرید فیلر اصل حتما مشاوره دریافت کنید تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید. شهرمد بهترین مرکز فروش انواع فیلر در تهران

شهرمد بهترین مرکز فروش انواع فیلر در تهران

در بازار تجهیزات پزشکی ایران، فروشگاه‌های و مراکز فروش محصولات پزشکی و زیبایی زیادی یافت می‌شوند. فروشگاه آنلاین شهرمد یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات زیبایی است که انواع فیلر اصل را به فروش می‌رساند. نه تنها ژل بلکه اکثر محصولات زیبایی و مصرفی پزشکی را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید. شرکت تجهیزات پزشکی شهرمد به سراسر ایران ارسال دارد و سفارشات شما را در بسته بندی‌های استاندارد ارسال می‌کند تا سالم به دست‌تان برسد. البته اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید می‌توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات پزشکی شهرمد در تماس باشید. برای راحتی شما، امکان ثبت سفارش هم در سایت و هم در واتس آپ وجود دارد. همین الان با هر یک از شماره‌های زیر تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید: خانم امیری: 0912-9791068 خانم شایگان: 0912-9791058 خانم تقی پور:  0912-9578960  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ