دندانپزشکی تخصصی الترادنتال ( ارائه دهنده انواع خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی)

منوچهر صدری
دندانپزشکی تخصصی الترادنتال ( ارائه دهنده انواع خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی) همه ما به خوبی می دانیم که دندان های سالم و مرتب در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی داشته اند؛ به گونه ای که افراد زیادی به محض خراب شدن یکی از دندان های شان برای انجام فرآیندهای مرتبط با آن اقدام می […]
دندانپزشکی تخصصی الترادنتال ( ارائه دهنده انواع خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی)

دندانپزشکی تخصصی الترادنتال ( ارائه دهنده انواع خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی)

همه ما به خوبی می دانیم که دندان های سالم و مرتب در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی داشته اند؛ به گونه ای که افراد زیادی به محض خراب شدن یکی از دندان های شان برای انجام فرآیندهای مرتبط با آن اقدام می کنند.

اگر میخواهید زیبایی و جذابیت تان را تضمین کنید حتماً باید از دندان های یکدست و روشن بهره مند باشید. امروزه مراکز دندانپزشکی متعددی راه اندازی شده اند که انواع خدمات دندانپزشکی را به شما عزیزان ارائه می نمایند که می توان به خدمات زیبایی، جراحی و کاشت ایمپلنت و... اشاره نمود.

به صورت کلی خدمات درمانی و ترمیمی در اکثر کلینیک های دندانپزشکی ارائه می شود و در کنار آن خدمات زیبایی نیز وجود دارد.

زمانی که صحبت از خدمات درمانی می شود می توان به مواردی مثل عفونت لثه و دندان، پوسیدگی دندان، دندان درد، جرم گرفتن دندان و... اشاره کرد و حتماً در کوتاه ترین زمان ممکن دندانپزشک باید اقدامات لازم را برای درمان انجام بدهد.

خدمات زیبایی به منظور زیباسازی دندان ها و ساختار ظاهری آنها انجام می شود که شامل مرتب کردن دندان، سفید کردن و... می باشد.

عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و نداشتن رژیم غذایی مناسب می تواند زمینه ای جدی برای از دست دادن دندان ها و بیماری های لثه یا خطر پوسیدگی دندان ها شود؛ مثلا اگر در زمان ورزش کردن از محافظ های دندان استفاده شود و یک روتین منظم در خصوص مراجعه به دندانپزشک تعیین گردد می توانید از بروز این خطرات در امان باشید.

به دنبال آن انواع روش های درمان دندان و رفع مشکلات لثه جزء مهم ترین خدمات درمان دندانپزشکی به شمار می رود و هر کدام از این موارد بعد از پوسیدگی، شکستگی یا درد دندان ضروری هستند و اصلی ترین موارد درمانی و ترمیم به معاینات دندانپزشکی، پر کردن سوراخ و شکاف های بین دندان، تمیز کردن دندان و جرم گیری آنها، فرایند پر کردن دندان، دندان درد و کشیدن آن، عصب کشی، روکش دندان به منظور ترمیم دندان های آسیب دیده، باندینگ دندان به منظور ترمیم دندان های آسیب دیده، تاج گذاشتن بر روی دندان ها، استفاده از دندان های مصنوعی،  ایمپلنت دندان، بریج دندان، نصب محافظ دندان و دهان، پیوند لثه، درمان ارتودنسی، جراحی فک، فلوراید تراپی اختصاص دارد.

انواع خدمات و درمانهای دندانپزشکی زیبایی

در کلینیک های دندانپزشکی خدماتی تحت عنوان خدمات زیبایی ارائه می شود که به صورت کلی شامل مواردی نظیر لکه گیری، رفع زردی دندان، مرتب نمودن دندان و... میشود.

اغلب این موارد به منظور ایجاد زیبایی دندان صورت می گیرد و می توان گفت گاهی نیاز به انجام این روش های زیبایی در کنار روش های درمانی نیز وجود دارد و پزشک توصیه می کند که شما برای دریافت نتیجه بهتر از روش درمانی تان از خدمات زیبایی هم استفاده کنید.

خدمات زیبایی دندان بسیار متنوع است و از رایج ترین آن ها می توان به اصلاح طرح لبخند، لکه گیری دندان، اوردنچر، کامپوزیت دندان، لمینت دندان، کرادینگ،باندینگ زیبایی، ارتودنسی، میناکاری و سفید کردن دندان اشاره نمود.

مثلاً یکی از خدمات زیبایی که بسیار مورد استقبال هم قرار گرفته است سفید کردن دندان می باشد که تحت عنوان وایتینگ هم شناخته می شود. برای اینکه زردی یا سیاهی و لکه های دندان برطرف شوند این روش کاربرد دارد و موجب می شود تا شما دندان هایی فوق العاده سفید داشته باشید. اکثر افرادی که به دنبال یک لبخند زیبا هستند این روش درمانی را انتخاب می کنند و البته منجر به زیباتر شدن و شاداب تر شدن چهره هم خواهد شد.

استفاده از هر نوع خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی تاثیرات خاص خود را دارد و بهتر است هر کدام از موارد تحت نظر و مشورت پزشک انتخاب و استفاده گردد.

مرکز دندانپزشکی تخصصی الترادنتال

اگر به دنبال یکی از مراکز تخصصی دندانپزشکی معتبر هستید که بتوانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت نمایید به شما مجموعه الترادنتال معرفی می شود که در این مرکز انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی، درمان های مرتبط با پروتز دندانی، جراحی و کاشت ایمپلنت به شما ارائه می شود. همچنین می توانید برای درمان های عمومی نظیر ترمیم دندان، جرم گیری، کشیدن دندان، عصب کشی و... از این مجموعه استفاده کنید.

آنچه که سبب می شود تا این کلینیک از دیگر رقبا متمایز گردد استفاده از تجهیزات و مواد به روز میباشد و این تضمین به وجود می آید که شما بتوانید در یک محیط آرام و راحت با حضور پرستاران با تجربه و حرفه ای در کنار متخصصان بهترین خدمات را دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ