امین حیایی یکی از گران ترین بازیگران سینما ایران

alodoctoradmin
امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران به دنیا آمد. پدرش تقی حیایی کارمند بوده است و مادرش معلم. امین حیایی پسر بزرگ خانواده می باشد.  او یک برادر کوچکتر از خود به اسم امید دارد. امید در زمینه موسیقی فعالیت می کند. همزمان با تحصیل ، به کار در تئاتر پرداخت و […]

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران به دنیا آمد. پدرش تقی حیایی کارمند بوده است و مادرش معلم. امین حیایی پسر بزرگ خانواده می باشد.  او یک برادر کوچکتر از خود به اسم امید دارد. امید در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

همزمان با تحصیل ، به کار در تئاتر پرداخت و بعد از اخذ دیپلم و در خدمت سربازی فعالیت خود را در هنرهای نمایشی نیروی هوایی شروع کرد.مدرک تحصیلی او فوق لیسانس می باشد.

ازدواج اول امین حیایی :  امین حیایی در سال ۷۱ و در سن ۲۲ سالگی با خانم مونا بانکی پور ازدواج کرد . ولی این زندگی پس از به دنیا آمدن اولین فرزندشان دارا به پایان رسید و پس از مدت کوتاهی به جدایی انجامید.

ازدواج دوم آقای حیایی : امین حیایی در سال ۱۳۷۹ و در سن 30 سالگی برای دومین بار با خانوم نیلوفر خوش خلق ازدواج کردند.

در ابتدای بازیگری امین حیایی ، بسیاری معتقد بودند او برای بازیگری ساخته نشده است ، اما پس از چندی عکس آن ثابت شد. و امروزه امین حیایی جز گرانترین بازیگران مرد است و حضور او در بسیاری از فیلم‌های تولید شده در ایران آقای حیایی را به پر درآمد ترین بازیگر مرد تبدیل کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ