استوری محرمی بهنوش طباطبایی | ارادت خاص خانم بازیگر برای امام حسین (ع)

معصومه صادقیان
بهنوش طباطبایی استوری از پرچم امام حسین (ع) به اشتراک گذاشت. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی اردیهشت امسال 42 ساله شد. بهنوش طباطبایی دکترای روانشناسی دارد. بهنوش طباطبایی همسر سابق ، مهدی پاکدل است. بهنوش طباطبایی در دانشگاه به عنوان استاد روانشناسی تدریس می کند.خانم بازیگر که از دوران کودکی به […]

بهنوش طباطبایی استوری از پرچم امام حسین (ع) به اشتراک گذاشت.

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی اردیهشت امسال 42 ساله شد. بهنوش طباطبایی دکترای روانشناسی دارد. بهنوش طباطبایی همسر سابق ، مهدی پاکدل است. بهنوش طباطبایی در دانشگاه به عنوان استاد روانشناسی تدریس می کند.خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد.
این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ