عکسی از “انجلینا جولی” که باورکردنش سخت است/ عکس

معصومه صادقیان
جولی از سال 2007 که مادرش را از دست داد و بعد از عمل های سختی که در سال 2013 و دو سال بعد انجام داد چهره عجیبی پیدا کرده بود. عکسی عجیب مربوط به چند سال پیش از آنجلینا جولی در حال خروج از یک رستوران منتشر شد که سر و وضع و لاغری […]

جولی از سال 2007 که مادرش را از دست داد و بعد از عمل های سختی که در سال 2013 و دو سال بعد انجام داد چهره عجیبی پیدا کرده بود.

عکسی عجیب مربوط به چند سال پیش از آنجلینا جولی در حال خروج از یک رستوران منتشر شد که سر و وضع و لاغری شدیدیش برای همه جای سوال بود،صحبت‌های خانم بازیگر درباره جدال با اعتیاد به مواد مخدر!آنجلینا پیش از این آشکارا در مورد مبارزه خود با مواد مخدر صحبت کرده است. این خانم ستاره در مصاحبه‌ای گفته بود:«من روزهای سخت و تاریکی را پشت سر گذاشتم و از آن‌ها جان سالم به در بردم. من در جوانی نمردم. بنابراین، احساس می‌کنم بسیار خوش شانس هستم.
ستاره هالیوودی محبوب اعتراف کرده است که در طول دهه بیست سالگی خود از قرص اکستاسی گرفته تا هروئین را مصرف کرده است. «[بیست سالگی من اغلب] این گونه تعبیر می‌شود که [من] می‌خواستم سرکش باشم،با این حال این رفتارها ناشی از نیاز من برای مخرب یا سرکش بودن نبودند. بلکه نیاز به یافتن صدای کامل خودم بود. برای رهایی از دیوارهای اطرافم،من می‌خواستم آزاد باشم. هنگامی که احساس کردم در یک سبک زندگی خاص گیر کرده‌ام در مقابل آن ایستادگی کردم.»

آنجلینا از آن زمان به بعد زندگی خود را تغییر داده است. او اکنون به عنوان بخشی از کار خود به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد به عنوان مدافع پناهندگان به طور خستگی ناپذیر کار می‌کند،او همچنین با همسر سابقش برد پیت صاحب سه فرزند شد،این زوج سابق همچنین دارای سه فرزند خوانده هستند. آنجلینا فاش کرده است که هرگز فکر نمی‌کرد بچه دار یا عاشق شود،زیرا پیش از رسیدن به موفقیت کاری و تشکیل خانواده خوشحال و دوست داشتنی‌اش، در یک خانواده با مشکلاتی بزرگ و اساسی بزرگ شده بود.

.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ