حمله خواننده معروف به طرفدارش با میکروفون / پلی بک ملکه رپ جهان لو رفت! + عکس

معصومه صادقیان
حواشی کنسرت کاردی‌ بی خواننده معروف آمریکایی سوژه شد،حمله خواننده معروف به طرفدارش با میکروفون «کاردی‌ بی» خواننده مشهور ۳۰ ساله رو گذشته در حال اجرا در لاس وگاس بود که ناگهان یکی از تماشاچی‌ها به او حمله کرد. ماجرا از این قرار است که یکی از تماشاچیان حین اجرا نوشیدنی‌اش را روی سر و […]

حواشی کنسرت کاردی‌ بی خواننده معروف آمریکایی سوژه شد،حمله خواننده معروف به طرفدارش با میکروفون

«کاردی‌ بی» خواننده مشهور ۳۰ ساله رو گذشته در حال اجرا در لاس وگاس بود که ناگهان یکی از تماشاچی‌ها به او حمله کرد. ماجرا از این قرار است که یکی از تماشاچیان حین اجرا نوشیدنی‌اش را روی سر و صورت کاردی بی میریزد و البته با واکنش عجیب این خواننده مواجه می شود!

کاردی‌ بی بلافاصله عصبانی شده و میکروفونش را به سمت این تماشاچی گستاخ پرتاب می کند. اما موضوعی که قابل توجه بود و بسیاری از کاربران به او اشاره کردند این بود که چرا زمانی که میکروفن پرت شده است هنوز هم آهنگ خوانده می شد!

بیوگرافی کاردی بی
کاردی بی متولد ۱۱ اکتبر ۱۹۹۲ در آمریکا بازیگر و خواننده رپ است. تحصیلکرده دبیرستان فنی و حرفه ای و دوره دیده تئاتر موزیکال و فن شناسی رنسانس است که از قاچاق مواد مخدر شروع کرد و با رقص میله ای ادامه داد. از او حالا بعنوان ملکه و بزرگترین خواننده رپ در جهان نام برده می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ