نامزد هانده ارچل اولین عکس عاشقانه را منتشر کرد!

معصومه صادقیان
هانده ارچل بازیگر مشهور سینما ترکی ، مدتیست که به هاکان سابانجی تاجر جوان میلیارد دل باخته است! هانده ارچل و هاکان سابانجی بارها در فرودگاه استانبول با اهالی مطبوعات رو به رو شده اند،این دو که سفر رفتن با دوستانشان را خیلی دوست دارند ، مدام در حال گشت و گذار هستند. چندی پیش […]

هانده ارچل بازیگر مشهور سینما ترکی ، مدتیست که به هاکان سابانجی تاجر جوان میلیارد دل باخته است!

هانده ارچل و هاکان سابانجی بارها در فرودگاه استانبول با اهالی مطبوعات رو به رو شده اند،این دو که سفر رفتن با دوستانشان را خیلی دوست دارند ، مدام در حال گشت و گذار هستند.

چندی پیش هاکان سابانجی از این رو در رو شدن های مداوم با خبرنگاران عصبانی شده و واکنش نشان داد،و گفت: «قراره هر بار اینطور با شما در فرودگاه صحبت کنیم؟ یکم خنده دار و مسخره داره میشه! خیلی حس بدیه. من واقعاً احساس راحتی نمی‌کنم.»

جالب است بدانید با علنی شدن این رابطه ،در هفته‌های اخیر هانده ارچل برای اولین بار عکسی مشترک را با فالوور های خود به اشتراک گذاشت،اما هاکان سابانجی با چند هفته تاخیر، امروز عکس مشترک عاشقانه ای را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت،این دو این بار به اتفاق خواهر هانده، غامزه ارچل و همسرش به تعطیلاتی تازه رفته اند،گفته می‌شود این زوج به زودی ازدواج خواهند کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ