واکنش سرآشپز مشهور به منوی گران قیمتش

معصومه صادقیان
نصرت گوکچه سرآشپز مشهور اهل ترکیه رستوران هایی زنجیره‌ای در سراسر دنیا دارد. او به دلیل قیمت های فضایی اش همیشه مورد انتقاد قرار میگیرد. سرانجام از جبهه این سرآشپز معروف پاسخ دریافت شد! نصرت گوکچه به زودی Saltbae Burger را در فرودگاه استانبول افتتاح می کند،او در حالی که به کار رستوران های خارج […]

نصرت گوکچه سرآشپز مشهور اهل ترکیه رستوران هایی زنجیره‌ای در سراسر دنیا دارد. او به دلیل قیمت های فضایی اش همیشه مورد انتقاد قرار میگیرد. سرانجام از جبهه این سرآشپز معروف پاسخ دریافت شد!

نصرت گوکچه به زودی Saltbae Burger را در فرودگاه استانبول افتتاح می کند،او در حالی که به کار رستوران های خارج از کشور مشغول است ، کارهای رستوران فرودگاه استانبول را نیز دنبال می کند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح ، نصرت گوکچه با طرز عجیب نمک پاشیدنش به غذاها به این شهرت جهانی رسید،او پس از واکنش ها به گرانی رستورانش در لندن، تغییر چشمگیری ایجاد کرد.

بر اساس گزارش HaberGlobal، نصرت گوکچه در استیک هاوس لندن هر پرس وعده غذایی را تا 1450 پوند می فروخت و برخی از صورت حساب ها بیش از 37 هزار پوند بود،اما این گرانی‌ها واکنش مشتریان را به دنبال داشت و بسیاری از مردم گفتند که گوکچه جیب مردم را خالی می‌کند.

رستوران وی پس از انتقادات به دلیل قیمت های بالا در زمره بدترین رستوران های لندن قرار دارد و از بین 23811 رستوران در رتبه 20491 را به خود اختصاص داده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ