عکسی از همسر مهدی حسینی نیا بازیگر حیثیت گمشده لو رفت | این خانم همسر مهدی حسینی نیا است؟

معصومه صادقیان
عکسی از همسر مهدی حسینی نیا منتشر شده است که تا کنون خبری مبنی بر درست بودن آن منتشر نشده است. مهدی حسینی نیا، هنرپیشه فیلم و تئاتر، در تاریخ 28 شهریور 1360 در تهران به دنیا آمد. مهدی حسینی نیافعالیت هنری خود را از سال 1389 با بازی در فیلم “اینجا بدون من” آغاز […]

عکسی از همسر مهدی حسینی نیا منتشر شده است که تا کنون خبری مبنی بر درست بودن آن منتشر نشده است.

مهدی حسینی نیا، هنرپیشه فیلم و تئاتر، در تاریخ 28 شهریور 1360 در تهران به دنیا آمد. مهدی حسینی نیافعالیت هنری خود را از سال 1389 با بازی در فیلم “اینجا بدون من” آغاز کرد. مهدی حسینی نیااما از سال 1392 به صورت جدی‌تری در حرفه بازیگری فعالیت کرد و با هنرنمایی در فیلم “روایت ناپدید شدن مریم” به مخاطبان تلویزیون شناخته شد.مهدی حسینی نیا از دیگر بازیگران موفق ایرانی دهه شصتی است که سابقه فعالیت در هر سه عرصه ی تئاتر، سینما و تلویزیون دارد. مهدی حسینی نیا با رفتن به روی صحنه نخستین تجربه ی بازیگری خود را به دست آورد که ورود او به دنیای بازیگری با حضور در تئاتر رقم خورد و از آن پس با بازی در سریال و فیلم های مطرح و موفقی همچون سریال یاغی، شنای پروانه و نیز شش و نیم متری و فیلم روایت ناپدید شدن مریم توانست توجه ها را به خود جلب نموده و محبوبیت خوبی به دست بیاورد.

سریال “حیثیت گمشده” یک اثر جدید از پلتفرم فیلیمو است که تهیه‌کنندگی آن به عهده محمدرضا منصوری قرار دارد و احمد سلگی نویسندگی آن را برعهده دارد. این مجموعه هنری با حضور محمدحسین مهدویان به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان، به اجرا درآمده است و در آن بازیگران مطرحی همچون مهدی حسینی نیا و بهاره افشاری در کنار دیگران هنرمندان ایفای نقش می کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ