آرایش غلیظ کیمیا علیزاده سوژه شد / نامزدی دوباره خانم ورزشکار!

معصومه صادقیان
کیمیا علیزاده در اینستاگرام عکسی با آرایش غلیط منتشر کرد و نوشت: چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباشد. همین کافی بود تا شایعه نامزدی دوباره خانم ورزشکار داغ شود اما او واکنشی نشان نداده است. آرایش غلیظ کیمیا علیزاده سوژه شد کیمیا علیزاده متولد ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج، تکواندوکار سابق تیم ملی […]

کیمیا علیزاده در اینستاگرام عکسی با آرایش غلیط منتشر کرد و نوشت: چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباشد. همین کافی بود تا شایعه نامزدی دوباره خانم ورزشکار داغ شود اما او واکنشی نشان نداده است.
آرایش غلیظ کیمیا علیزاده سوژه شد
کیمیا علیزاده متولد ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج، تکواندوکار سابق تیم ملی است. تحصیلکرده رشته فیزیوتراپی دانشگاه خوارزمی است که از ۸ سالگی تکواندو را شروع کرد و در ۱۸ سالگی با مدال برنز المپیک تاریخ سازی کرد و جاودانه شد.

خانواده کیمیا علیزاده
کیمیا علیزاده با ۱۸۳ سانتی متر قد و ۵۷ کیلوگرم وزن در آلمان است. کیمیا علیزاده زنوزی (Kimia Alizadeh) در شهر کرج به دنیا آمد، از سمت پدرش اهل شهر «زنوز» از شهرهای مرند استان آذربایجان شرقی و تورک زبان ماست.
پدرش کارگاه ساخت رومیزی دارد و مادرش اهل اردبیل بوده و تنها یک برادر کوچکتر از خود به نام «کیان» دارد.
مربی تکواندو کیمیا علیزاده
کیمیا علیزاده از سال ۱۳۸۵ وقتی ۸ ساله بود بعد از پایان امتحانات دی ماه با تشویق مادرش تصمیم گرفت یک رشته ورزشی را برای تفریح آغاز کند به همین علت سراغ تکواندو رفت.
هیچوقت به تکواندو علاقمند نشدم و حتی وقتی در باشگاه به هوای آب خوردم می رفتم بیرون و دیگر سر کلاس بر نمی گشم تا اینکه کم کم برایم جدی شد. تکواندو را با خانم «مهرو کمرانی» آغاز کردم و تمام پیشرفتم را مدیون او هستم، خیلی زود پیشرفت کردم و به قهرمانی کشور رسیدم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ