بازیگر معروف تلویزیون با شلوارک در خیابان | تفریح لاکچری تابستانه

معصومه صادقیان
یوسف تیموری، عکس جدیدی از خودش در دبی منتشر کرد. یوسف تیموری متولد 6 دی 1358 در تهران می باشد. یوسف تیموری با هنر نمایی در سریال طنز مجید دلبندم به اوج شهرت خود رسید. همسر اول یوسف تیموری تایلندی بود که در اسفند ماه بر اثر سرطان درگذشت. یوسف تیموری با حضور درخشان خود […]

یوسف تیموری، عکس جدیدی از خودش در دبی منتشر کرد.

یوسف تیموری متولد 6 دی 1358 در تهران می باشد. یوسف تیموری با هنر نمایی در سریال طنز مجید دلبندم به اوج شهرت خود رسید. همسر اول یوسف تیموری تایلندی بود که در اسفند ماه بر اثر سرطان درگذشت. یوسف تیموری با حضور درخشان خود در مسابقه جوکر باعث شهرت بیشتر و افتادن نام خود بر زبان ها شد.یوسف تیموری بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی که اخیرا سفری به تایلند داشته است، عکسی را از جشن تولدش در این کشور به اشتراک گذاشت.
ازدواج یوسف تیموری با خانم تایلندی
یوسف تیموری با خانمی اهل کشور تایلند ازدواج کرده است و نام فامیلی او را تغییر داده است. نام و نام خانوادگی همسرش راپان تیموری است و این دو صاحب پسری به نام آرمین هستند.

اما دلیل ازدواج او با این خانم خارجی چیست؟ او می گوید که ازدواج من با دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل کاراکتری که داشتم حس می کردم ایرانی ها زیاد مرا جدی نمی گیرند و به همین دلیل با دختر ایرانی ازدواج نکردم

همسرش در ابتدا فکر نمی کرد که او بازیگر باشد و فکر می کرد که یوسف شوخی می کند و آدم معروفی نیست. چند باری هم افرادی را می دیدی که از یوسف تیموری امضا می گیرند که فکر می کرد این هم شوخی است. ولی بعدها متوجه شد که همسرش بازیگر است و معروف است.

یوسف تیموری در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که از همسرش جدا شده است و به کشور خودش برگشته است و فرزندشان هم در اصل فرزندخوانده او بوده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ