جواد قارایی شایعه محاجرتش را کاملا رد کرد!!

معصومه صادقیان
جواد قارایی که عکسی از او در فضای مجازی در عمان و با مسئولان این کشور با تیترهای «مهاجرت» منتشر شده است تاکید کرد که هیچ گاه به هیچ کشوری در جهان مهاجرت نمی‌کند. جواد قارایی مستندساز درباره شایعه مهاجرتش به عمان و فعالیت در حوزه گردشگری این کشور که از صبح امروز در برخی […]

جواد قارایی که عکسی از او در فضای مجازی در عمان و با مسئولان این کشور با تیترهای «مهاجرت» منتشر شده است تاکید کرد که هیچ گاه به هیچ کشوری در جهان مهاجرت نمی‌کند.
جواد قارایی مستندساز درباره شایعه مهاجرتش به عمان و فعالیت در حوزه گردشگری این کشور که از صبح امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است، به مهر بیان کرد: من پیش از این هم گفته‌ام که تحت هیچ شرایطی از ایران مهاجرت نمی‌کنم و حرف مرد هم یکی است، وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی داشتم که به کشورهای مختلفی مهاجرت کنم اما افتخار می‌کنم که همیشه در کشور خودم مانده‌ام و حتی فرزندم را در ایران به دنیا آورده‌ام و شناسنامه‌اش ایرانی است.

قارایی درباره حضورش در عمان نیز بیان کرد: من هیچ‌گاه مهاجرت نمی‌کنم اما دوست دارم در حوزه تخصصی خودم که به آن عشق دارم کار کنم، در صنعت گردشگری که حوزه حرفه‌ای من است در جلسه‌ای به عمان دعوت شدم و قرار است مجموعه مستندی به این منظور بسازم.

وی اضافه کرد: با این حال همیشه دوست داشته‌ام همین فعالیت را در کشور خودم داشته باشم، در جلسه با رییس‌جمهور هم که دعوت شدم به مشکلاتی در کشور اشاره کردم که اینها می‌تواند با تبلیغ در حوزه گردشگری رفع شود. به‌طور مثال ما مشکل آب داریم، مشکل کارآفرینی، ایران هراسی و… داریم و گردشگری اینها را از بین می‌برد. کارآفرینی گسترده به‌وجود می‌آورد. تبلیغات منفی خیلی از سیاستمداران در غرب را خنثی می‌کند اما مسئولان این حوزه را خیلی جدی نگرفته‌اند.

این مستندساز با اشاره به طرحی که به عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث ارائه داده بود، گفت: طرحی هم به آقای ضرغامی دادم درباره سفر به ایران و تصویری که عده‌ای از ایران به عنوان کشوری تروریستی دارند و بعد در این سفر متوجه می‌شوند که چقدر ذهنیتشان اشتباه بوده است. قرار بود دو چهره خارجی معروف جلوی دوربین من بیایند و در این مجموعه مستند حضور داشته باشند اما وزارت گردشگری حمایت نکرد و بخش برون مرزی سازمان صداوسیما هم متاسفانه حمایت نکرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ