رابعه اسکویی باربی به تمام معنا شد !!

معصومه صادقیان
عکسی دیجیتالی از رابعه اسکویی منتشرشده است که زیبایی خیره کننده ای را این بازیگر در این عکس دارد. عکسی دیجیتالی از رابعه اسکویی منتشرشده است که زیبایی خیره کننده ای را این بازیگر در این عکس دارد. رابعه اسکویی حواشی‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت. رابعه اسکویی ، بازیگر سینما و […]

عکسی دیجیتالی از رابعه اسکویی منتشرشده است که زیبایی خیره کننده ای را این بازیگر در این عکس دارد.

عکسی دیجیتالی از رابعه اسکویی منتشرشده است که زیبایی خیره کننده ای را این بازیگر در این عکس دارد. رابعه اسکویی حواشی‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت. رابعه اسکویی ، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر است. رابعه اسکویی تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است. رابعه اسکویی ابتدا در کلاس های گریم ثبت نام کرده بود و بعد وارد بازیگری شد. رابعه اسکویی مدتها به خاطر مهاجرت ممنوع الفعالیت بوده است اما پس از بازگشتش به عرصه تلویزیون دوباره بازگشت. در ادامه تصویری ازاین بازیگر مشاهده می‌کنید:

ممنوعیت رابعه اسکویی غوغا کرد
رابعه اسکویی پس از بازگشت به دیدار عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما رفت که وی قول مساعد برای حل مشکل فعالیت وی داد. در نهایت سال 1396 خانم بازیگر بعد از دو سال ممنوعیت با سریال ضد جاسوسی گاندو به قاب تلویزیون بازگشت و در پاییز 99 هم در سریال 021 حضور داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ