یکتا ناصر از تغییر جالب ناگهانی و جذاب اش رونمایی کرد!!

معصومه صادقیان
یکتا ناصر بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ساعاتی قبل تصویری از چهره جدید و جذاب اش منتشر کرده و توجه کاربران را جلب کرده است. بکتا ناصر حدود 9 سال قبل با منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر است، اما حالا چند ماهی است که برخی […]

یکتا ناصر بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ساعاتی قبل تصویری از چهره جدید و جذاب اش منتشر کرده و توجه کاربران را جلب کرده است.

بکتا ناصر حدود 9 سال قبل با منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر است، اما حالا چند ماهی است که برخی کاربران شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها شایعه جدایی این دو را مطرح کرده اند، البته این دو هنوز به شکل رسمی این ادعای عجیب و جنجالی را رد و یا تایید نکرده اند، در این میان تنها منوچهر هادی با انتشار تصویر مشترک شان تلاش کرده تا به شایعات و ادعاهای مطرح شده از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها پایان دهد، با این حال اکنون هم یکتا ناصر تصویری از تغییر چهره ناگهانی اش منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

بیوگرافی منوچهر هادی
هادی، کارگردان و فیلمنامه‌‌ نویس سینما و تلویزیون، متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران است. وی پس از دریافت مدرک دیپلم وارد عرصه هنر شد و توانایی های خود را در زمینه هایی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات محک زد.

او در سال ۱۳۸۵، با کارگردانی فیلم تلاطم، نخستین تجربه خود را در زمینه فیلمسازی کسب کرد. وی سابقه کارگردانی آثار دیگری همچون گیسو، قرنطینه، یکی می خواد باهات حرف بزنه. زندگی جای دیگری‌ست، رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، کارگر ساده نیازمندیم. عاشقانه و دل را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

وی در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ با یکتا ناصر بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ