تیپ بازیگر برف بی‌صدا می‌بارد از زمین تا آسمان متفاوت شد!!

معصومه صادقیان
هاله گرجی بازیگری است که در سریال برف بی‌صدا می‌بارد در نقش زنی محجبه ایفای نقش کرد. مشخص نیست او به شکل دائم مهاجرت کرده است یا خیر. هاله گرجی تصاویری از خود در خارج از کشور منتشر کرده که تفاوتی زمین با آسمان با تیپش در این جا دارد. زندگی هنری هاله گرجی هاله […]

هاله گرجی بازیگری است که در سریال برف بی‌صدا می‌بارد در نقش زنی محجبه ایفای نقش کرد.

مشخص نیست او به شکل دائم مهاجرت کرده است یا خیر.

هاله گرجی تصاویری از خود در خارج از کشور منتشر کرده که تفاوتی زمین با آسمان با تیپش در این جا دارد.

زندگی هنری هاله گرجی
هاله گرجی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۱ دی ماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری تئاتر است و او تک فرزند است و چند وقتی است که مادر خود را از دست داده است.

وی از بازیگران بی‌حاشیه تئاتر و تلویزیون است که کمتر اطلاعات شخصی از او منتشر شده است، گرجی از سال ۸۱ به واسطه بازی در فیلم سینمایی «ناف» به کارگردانی محد شیروانی به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد.

البته این فیلم توقیف و هرگز اکران نشد. او بعد از آن در فیلم سینمایی دیگر به نامهای «فقط چشماتو ببند» و «استهشادی برای خدا» بازی کرد، وی با بازی در سریال «قفل یعنی کلید» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در سال ۸۷ وارد قاب تلویزیون شد. او در این سریال در کنار زنده یاد عسل بدیعی و صفا آقاجانی هنرنمایی کرد.

میتوان گفت گرجی با بازی در سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در سال ۹۶ به شهرت رسید، او در این سریال در کنار بازیگران حرفه‌ای چون پرویز پورحسینی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند به خوبی درخشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ