استوری احساسی و معنادار طناز طباطبایی برای سعید روستایی

معصومه صادقیان
طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل یک یادداشت معنادار و احساسی خطاب به سعید روستایی کارگردان مشهور منتشر کرده است. طناز طباطبایی که در حال حاضر 40 سال سن دارد، سال 79 وارد عرصه بازیگری شد و 6 سال بعد توانست خودش را در نگاه منتقدان و مخاطبان به اثبات برساند، البته او […]

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل یک یادداشت معنادار و احساسی خطاب به سعید روستایی کارگردان مشهور منتشر کرده است.

طناز طباطبایی که در حال حاضر 40 سال سن دارد، سال 79 وارد عرصه بازیگری شد و 6 سال بعد توانست خودش را در نگاه منتقدان و مخاطبان به اثبات برساند، البته او پس از به شهرت رسیدن به شکل محدود و گزیده کار کرد و طبق گفته خودش با حساسیت زیادی نقش های پیشنهادی اش را انتخاب کرده است.

او سال قبل هم در مجموعه نمایش خانگی یاغی ساخته محمد کارت حضور پیدا کرد و به زیبایی تمام توانست نقش طلا مطلا را بازی کند، طناز طباطبایی که سه سالی در سینما هم دیده نشده، آخرین بار در فیلم بی رویا به کارگردانی آرین وزیر دفتری دیده شد، او اکنون هم برای تولد سعید روستایی یک استوری و یادداشت احساسی و معنادار منتشر کرده که در ادامه می بینید و می خوانید:
بیوگرافی طناز طباطبایی
طناز طباطبایی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد.

او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بی رویا. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم صداها. و لوح تقدیر از جانب جشنواره فیلم ‌های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، را در کارنامه دارد.

از دیگر آثار او می توان به خورشید، شنای پروانه، رخ دیوانه، اروند. خشم و هیاهو، آرایش غلیظ، ۵۰ قدم آخر، ‌پریناز،‌ مرگ ماهی، قلب یخی، روسی، میلیونر میامی و طلا اشاره کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ