شیک پوشی آقای بازیگر دل همه را برد!!

معصومه صادقیان
میلاد کی مرام بازیگر حرفه ای ایرانی است. عکسی جدید از این هنرمند کشورمان را در زیر می بینید. میلاد کی مرام بازیگر ایرانی است. میلاد کی مرام یک بازیگر بسیار حرفه ای و خوش پوش است که به تیپش اهمیت میدهد. میلاد کی مرام متولد 1364 و 38 ساله است.آقای میلاد کی مرام ترک […]

میلاد کی مرام بازیگر حرفه ای ایرانی است. عکسی جدید از این هنرمند کشورمان را در زیر می بینید.

میلاد کی مرام بازیگر ایرانی است. میلاد کی مرام یک بازیگر بسیار حرفه ای و خوش پوش است که به تیپش اهمیت میدهد. میلاد کی مرام متولد 1364 و 38 ساله است.آقای میلاد کی مرام ترک آذری است. میلاد کی مرام با سریال نابرده رنج به شهرت رسید.

از تئاتر تا کلاس بازیگری
بعد از فوتبال دنبال علاقه خود در تئاتر رفت و در ۱۶ سالگی با نمایش شب نشینی در جهنم جایزه بهترین بازیگر تئاتر منطقه ای فجر را گرفت.
بعد از آن به تهران رفت و در کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی شاگرد اول شد تا اینکه سال ۱۳۸۵ در ۲۱ سالگی دستیار کارگردان در فیلم رئیس کیمیایی شد.

زندگی در موتورخانه
در تهران به علت نداشتن مکان خواب، مدتی در موتورخانه مدرسه کیمیایی زندگی می کرد سپس در یک رستوران مشغول به کار شد.

تغییر سرنوشت با گلاب آدینه
وقتی در رستوران کار می کردم یک شب خانم گلاب آدینه که آن زمان در تدارک یک سریال بنام خواستگاران برای شبکه یک بود آمده بودند شام بخرند.

با او در مورد علاقه ام به بازیگری حرف زدم و ایشان هم قبول کردن بروم و تست بدم، رفتم تست دادم به جای یک نقش اما ۲۱ نقش در این سریال ایپزودیک سال ۸۶ بازی کردم که دریچه جدیدی در زندگی من بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ