قویترین قرص بزرگ کننده فوری

نادر سیاسی
از آنجایی که بیشتر قرص های تقویتی مردانه مورد تأیید FDA امریکا نیستند، هیچ مدرک علمی برای اثبات ادعاهای آنها وجود ندارد. عباراتی مانند، قویترین قرص بزرگ کننده فوری، افزایش سایز سریع مردانه با قرص، ادعایی پوچ و توخالی بیش نیست و حتی در صورت عملی بودن این ادعا، قطعا فرد به مرور با عوارض […]

از آنجایی که بیشتر قرص های تقویتی مردانه مورد تأیید FDA امریکا نیستند، هیچ مدرک علمی برای اثبات ادعاهای آنها وجود ندارد. عباراتی مانند، قویترین قرص بزرگ کننده فوری، افزایش سایز سریع مردانه با قرص، ادعایی پوچ و توخالی بیش نیست و حتی در صورت عملی بودن این ادعا، قطعا فرد به مرور با عوارض بسیار بدی مواجه خواهد شد.  

آیا استفاده از قرص های بزرگ کننده مردانه بی خطر است؟

داروهای تجویزی قبل از اینکه برای اولین بار در داروخانه در دسترس مردم قرار گیرند، آزمایشات و تأییدیه های دقیقی را پشت سر می گذارند. با این حال، این موضوع درمورد قرص های تقویت کننده مردانه صدق نمیکند. FDA امریکا، پشت هیچ ادعایی که توسط این شرکت های قرص های بزرگ کننده ارائه شده است، نمی ایستد. از آنجایی که مصرف قرص های تقویتی مردانه خطر زیادی دارد، بهتر است بدون مشورت با متخصص اورولوژی، مکملی را به رژیم غذایی خود اضافه نکنید. جایگزین های امن تری مانند داروهای تجویزی ED یا اختلال نعوظ، جراحی و تزریق ژل و چربی برای درمان کوچکی وجود دارد، که عوارض چندانی به همراه ندارند. شما میتوانید با مراجعه به متخصص اورولوژی راه هایی مثل افزایش قطر با تزریق ژل به آلت، تزریق چربی، جراحی افزایش سایز و یا دیگر راه های موجود بسته به آناتومی بدن خود انتخاب کنید. گاها فرد فقط و فقط با انجام ورزش و از بین بردن چربی عانه به سایر دلخواه خود می رسد. C:\Users\diamond\Desktop\Injection of gel into the penis.jpg  

چه زمانی باید با پزشک در رابطه با اختلال نعوظ مشورت کرد؟

اگر علائم اختلال نعوظ را (صرف نظر از سنتان) تجربه می کنید، گزینه های خود را با متخصص اورولوژی در میان بگذارید و بررسی کنید که چه چیزی ممکن است باعث این تغییر تازه شود. اختلا نعوظ می تواند در نتیجه یک مشکل سلامت جسمی، سلامت روان یا تغییری ناگهانی در سبک زندگی و روال شما ایجاد شود. صحبت کردن با پزشک برای رد کردن برخی از علل شایع تر اختلال نعوظ می تواند به آنها کمک کند تا بینش بهتری از اینکه چه گزینه های درمانی ممکن است برای شما بهتر عمل کنند، به دست آورند. برای مثال، اگر علائم شما ناشی از تغییر در تغذیه، افزایش استرس در منزل یا افسردگی است، پس احتمالاً مهارکننده های PDE5 مانند ویاگرا به شما کمک نخواهند کرد. همچنین، اگر قصد دارید مکمل های گیاهی یا قرص های تقویتی را به برنامه روزانه خود اضافه نمایید، بهتر است ابتدا با پزشک خود صحبت کنید. پزشک درک بهتری از اثربخشی آنها و نحوه مقابله آنها با درمان های دیگر دارد. در واقع اگر طبق نظر پزشک ترکیبات مفیدی برایتان وجود دارد، ممکن است بتواند آن را به شکل ایمن تر و تنظیم شده تری به شما ارائه دهد.  

قرص های تقویتی مردانه چگونه کار می کنند؟ آیا می توانند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند؟

این موضوع به نوع قرص بستگی دارد. داروهای مورد تأیید FDA مانند ویاگرا و سیلیس، در درمان اختلال نعوظ بسیار موفق بوده اند. سایر قرص های تقویتی در تحقیقات موفق عمل نکرده اند. علاوه بر این، بسیاری از این داروها توسط FDA تنظیم نمی شوند و ممکن است حاوی ترکیبات خطرناکی باشند.  

آیا خرید اینترنتی قرص های تقویت کننده مردانه خطر دارد؟

بله، بسیاری از داروخانه ها و فروشگاه های آنلاین اغلب قرص های تقلبی را به بازار عرضه می کنند. این قرص ها خطرناک، بدون نظارت و آزمایش نشده هستند. بسیاری از این قرص های تقلبی ممکن است حاوی مقادیر نادرستی از مواد باشند. این امر می تواند بدون هشدارهای مناسب خطرناک بوده و عوارض جانبی ناخواسته ای ایجاد کند. اگر به دنبال مصرف دارو برای بهبود عملکرد جنسی هستید، با پزشک خود در مورد گزینه های قانونی و تجویزی صحبت کنید. C:\Users\diamond\Desktop\The most powerful instant enlargement pill.jpg

عوارض جانبی قرص های تقویتی مردانه چیست؟

قرص های تقویتی مردانه نیز مانند هر دارویی می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند که رایج ترین آنها عبارتند از:
  • سرگیجه
  • سردرد
  • کمردرد
  • درد عضلانی
این قرص ها همچنین می توانند با سایر داروهای مصرفی شما تداخل داشته باشند. اگر هنگام مصرف قرص های تقویتی مردانه با مشکلی مواجه شدید، مصرف این قرص ها را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت نمایید.  

جراحی بزرگ کننده آلت تناسلی

جراحی آلت تناسلی تنها به دلایل عملکردی مانند اصلاح مشکل رشدی یا رفع آسیب تجویز می شود. اما این روش برای افزایش طول آلت نیز میتواند موثر واقع شود. در حقیقت، هیچ عمل جراحی برای بلند کردن واقعی آلت تناسلی وجود ندارد. یک روش وجود دارد که شامل بریدن رباط آویزان کننده آلت تناسلی است. این امر می تواند منجر به افزایش ظاهری طول شود.  

جراحی پروتز آلت تناسلی

جراحی پروتز آلت تناسلی گاهی برای موارد شدید ناتوانی جنسی در آقایان انجام می شود، اما این عمل طول آلت تناسلی را بلند نمی کند و در واقع سر آلت را شل می کند. در بسیاری از موارد، پروتز آلت تناسلی حتی می تواند منجر به کوتاه شدن آن شود، اگرچه مدل های جدیدتر سعی کرده اند این مشکل را برطرف کنند. جراحی آلت تناسلی برای اصلاح انحنای شدید نیز می تواند منجر به کوتاه شدن آلت تناسلی شود.  

مزایای جراحی آلت تناسلی

  • هدف: اکثر جراحی ‌های آلت تناسلی یک آسیب را درمان کرده یا مشکلی را اصلاح می‌کنند (مانند انحنا یا خمیدگی) که ممکن است در عملکرد صحیح آن اختلال ایجاد کند.
  • ترمیم: این جراحی ها ممکن است به شما کمک کنند تا دوباره از آلت تناسلی خود استفاده کرده یا توانایی برقراری رابطه جنسی بدون درد یا مشکل را به دست آورید.
C:\Users\diamond\Desktop\Side effects of male enhancement pills.jpg

روش های تقویت مردان که باید از آنها اجتناب کرد.

متاسفانه راه های زیر در بین جوانان به شدت رواج پیدا کرده اما عوارض جبران ناپذیری با خود به همراه دارند.  

1_ پمپ وکیوم

پمپ های خلاء که با نام پمپ های آلت نیز شناخته می شوند، لوله هایی هستند که روی آلت تناسلی قرار می گیرند و هوا را خارج می کنند که جریان خون را برای رسیدن به نعوظ افزایش دهند. این دستگاه می تواند موقتاً آلت تناسلی شما را بزرگ تر نشان دهد، زیرا باعث تورم می شود. در صورت استفاده نادرست یا زیاد از پمپ وکیوم، خطر آسیب رساندن به بافت الاستیک وجود دارد و این امر می تواند در طولانی مدت بر نعوظ تأثیر بگذارد.  

2_ دستگاه اکستندر

اکستندر یا دستگاه کشش آلت تناسلی، روشی غیرتهاجمی بوده و برای کشش آلت تناسلی طراحی شده است. پژوهشی در سال 2020 گزارش داد که شرکت ‌کنندگان پس از استفاده از اکستندر آلت تناسلی، کمتر از 2 سانتی ‌متر افزایش طول داشتند. اما تحقیقات کافی در مورد ایمنی این دستگاه ها انجام نشده است و استفاده طولانی مدت آن می تواند به طور بالقوه باعث کبودی یا آسیب عصبی ناشی از کشش زیاد شود.  

3_ لوسیون ها

هیچ مدرکی برای اثبات موثر بودن این لوسیون ها وجود ندارد. با توجه به مواد تشکیل دهنده آنها، حتی ممکن است مضر باشند و به طور بالقوه می توانند منجر به عوارض جانبی جدی یا واکنش های پوستی شوند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ