استفاده از نسخه های طبیعی برای سیاهی و کبودی دور چشم

درمانهای ساده و طبیعی برای تسکین و تعدیل سیاهی دور چشم

الو دکتر می گوید: برای تسکین و تعدیل سیاهی و کبودی دور چشم راهحلهای زیادی وجود دارد. اما نمیتوان گفت فلان راهحل و درمان قطعا این مشکل را برطرف میکند. در چنین مواقعی بهترین راهحل استفاده از نسخههای طبیعی است که نه هزینهای دارد و نه عوارض.

وقتی خود را در آینه نگاه میکنید و تصویر زنی پژمرده با چشمان خسته و بیحالت را میبینید، کسی که انگار بار روزها خستگی روی صورتش جا خوش کردهاست با خود میگویید من که دیشب خوب خوابیدهام پس چرا سیاهیهای زیر چشمهایم هیچ تغییری نکردهاست. باید بدانید داشتن خواب کافی شبانه نمیتواند سیاهی زیر چشمانتان را از بین ببرد. شاید به کم شدن آن کمک کند، اما برای خلاصی از آن ابتدا باید به علت آن پی ببرید. به اینکه چه چیزی باعث ایجاد سیاهی زیر چشم شدهاست تا شاید بتوانید با از بین بردن آن علت از سیاهی خلاص شوید. اما بیشتر مواقع علت این سیاهیها به این راحتیها مشخص نمیشود. در این مواقع درمانهای ساده و طبیعی بهترین راهحل است.

تیرگی زیرچشم در بسیاری موارد ناشناخته است و هنوز علم نتوانسته علت دقیق آن را بگوید اما موارد بسیاری در این سیاهی‌ها دخیل هستند: ژنتیک – سن و سال- حساسیت‌های فصلی..

کرم‌های چشم که حاوی کافئین هستند به کم شدن سیاهی‌ها کمک می‌کنند. برخی کرم‌ها هم حاوی مواد و ترکیبات ضدالتهابی بوده و این تیرگی‌ها را کاهش می‌دهند. کرم‌های دور چشم که حاوی چای سبز و روغن دانه انگور هستند نیز به تقویت دیواره مویرگ‌ها کمک می‌کنند. اگر پوست زیر چشم‌تان بسیار نازک است و باعث می‌شود این نواحی تیره‌تر به نظر برسند، از کرم کلاژن‌ساز استفاده کنید. یکی از ترکیبات اصلی این کرم‌ها رتینول است. رتینول کمک زیادی به کلاژن‌سازی می‌کند. ویتامین C نیز تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و به روشنی و درخشندگی پوست کمک می‌کند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ