آنچه باید درباره‌ی زدودن موهای زائد با لیزر بدانید

mousavi
درمان‌هایی با استفاده از زدودن مو با لیزر بدون خطر نیستند. آن‌ها می‌توانند باعث سوزش‌های شدید، تاول، تب‌خال، جوش‌های پوستی، تیره یا روشن شدن پوست و زخم‌های دائمی شوند.

درمان‌هایی با استفاده از زدودن مو با لیزر بدون خطر نیستند. آن‌ها می‌توانند باعث سوزش‌های شدید، تاول، تب‌خال، جوش‌های پوستی، تیره یا روشن شدن پوست و زخم‌های دائمی شوند. با این حال، اگر این عمل به دست یک متخصص استفاده از لیزر انجام شود که از روش‌ها و تجهیزات درست استفاده می‌کند، خطر عوارض جانبی آن به حداقل می‌رسد.
بزگترین خطری که ممکن است برایتان پیش بیاید از جانب فردی است که از لیزر استفاده می‌کند. در واقع فرآیند استفاده و تایید استفاده از دستگاه لیزر از مرکزی به مرکز دیگر متفاوت است، بنابراین یک تکنیسین مجرب باید پیش از استفاده از آن، کمی آموزش ببیند.
پیش از انجام عمل، سعی کنید از او بخواهید که برای امتحان، بخش کوچکی از موهای منطقه مورد نظر را لیزر کند. با کسی که قرار است این کار را انجام دهد درباره‌ی رنگ پوست و مویتان (که نقش مهمی دارد) و نیز سایر موضوعات پزشکی مربوطه از جمله پوست حساس و یا گوشت زیاد دور زخم با او صحبت کنید.
بسیاری از مراکز، زدودن مو با لیزر را یک نوع درمان پزشکی تلقی نمی‌کنند و قوانین خاص خودشان را دارند. قوانین خانگی زدودن مو از مرکزی به مرکز دیگر فرق می‌کند. البته فراموش نکنید که بهترین گزینه که امنیت بیشتری دارد آن است که این عمل را در کلینیک یک متخصص مجرب که گواهی‌نامه‌ی معتبری در این زمینه دارد انجام دهید، و در حالت مطلوب این شخص می‌تواند یک متخصص پوستی باشد که جراح زیبایی است.

آیا انجام لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد صورت و بدن مناسب است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ