تکنینک عمل آبدومینوپلاستی از زبان دکتر غلامرضا نوائی

دکتر غلامرضا نوائی متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی: این عمل جراحی برای کاهش وزن نیست فقط برای فرم دادن پوست شکم و برداشتن خط های زایمانی است و تغییری در شکل و فرم ناف ایجاد نمی شود

 دکتر غلامرضا نوائی متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی:

تکنیک عمل مانند عمل آبدومینوپلاستی است با این تفاوت که بیشتر بافت پوست برداشته می شود تا چربی زیر جلدی .این عمل جراحی برای کاهش وزن نیست فقط برای فرم دادن پوست شکم و برداشتن خط های زایمانی است و تغییری در شکل و فرم ناف ایجاد نمی شود .گاهی بیماران با پوست اضافی و شل و چروکیده شکم فکر می کنند با ورزش و رژیم غذایی می توانند این مشکل را حل کنند ولی این پوست آویزان و اضافی فقط با جراحی برداشته می شود و راه دیگری نیست.

چه افرادی کاندید مناسبی برای جراحی آبدومینوپلاستی هستند؟

جراحی آبدومینوپلاستی یک جراحی وسیعی است، به همین دلیل بیمار باید از لحاظ قلبی و عروقی و سیستم ریوی مشاوره داخلی شود. اگر فرد منعی در این موارد نداشته باشد می تواند جز کاندیدهای این عمل باشد. در غیر این صورت چون ممکن است طول زمان عمل بین 3 الی 4 ساعت باشد، اگر فرد از لحاظ مشکلات قلبی، عروقی یا ریوی مشکل داشته باشد نمی تواند جز کاندیدها قرار بگیرد. قبل از این که جراح تصمیم بگیرد این عمل را برای بیمار انجام بدهد یا نه، اولین اقدام این است که تمام آزمایشات لازم بیمار را مورد بررسی قرار بدهد و اگر متخصص قلب و متخصص داخلی برگه فرد را تایید کرد، می توان برحسب شرایط گفته شده زمان عمل را برای بیمار مشخص کرد.

آیا این عمل محدودیت سنی دارد؟

خیر، افراد از سن 15 سال می توانند جز کاندیدهای این عمل باشند تا سن 60 تا 65 سال هم اگر شرایط لازم را داشته باشند، عمل را انجام دهند.

آیا محل بخیه بعد از عمل باقی می ماند؟

محل بخیه بستگی به ژنتیک و فیزیولوژی بیمار دارد و چند ماه طول می کشد که کم رنگ و نازک می شود .

 دکتر غلامرضا نوائی متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی:

او مدیریت مرکز تخصصی جراحی‌های زیبایی سینه و شکم را برعهده دارد و عضو انجمن علمی جراحان عمومی ایران، عضو جامعه جراحان ایران و دارای گواهینامه لیزر جراحی وداخل عروقی از آلمان و دارای گواهینامه انجام باند معده‌ لاپاراسکوپی از دانشگاه تهران است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188721983

09198272713

آدرس: یوسف آباد- خیابان فتحی شقاقی – بین بیستون و چهل ستون – پلاک 74/1 – مرکز جراحی شقایق – طبقه دوم 

وب سایت: http://drnavaei.com
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ