کاربردهای ژل اسید هیالورونیک از زبان دکتر نائبی

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: یکی از کاربردهای این ژل تزریق به داخل مفصل افراد دچار آرتریت است تا باعث کاهش درد مفاصل آنها شود، و همچنین آب را به سطح پوست می‌آورد تا آن را با طراوت و قابل انعطاف نشان دهد.

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: 

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن شما یافت می ­شود. مقادیر بالایی از آن در بافت همبند نرم و درمایع چشم وجود دارد. این ماده در بعضی غضروف‌ها و مایع مفاصل و در بافت پوست مهم وجود دارد. یکی از کاربردهای این ژل تزریق به داخل مفصل افراد دچار آرتریت است تا باعث کاهش درد مفاصل آنها شود. وقتی این ژل در صورت، تزریق می‌شود مثل یک بالش پرشده عمل کرده و ساختمان‌های نمای صورت را که ممکن است به علت روند طبیعی پیر شدن دچار کاهش حجم شلی شده باشد، ساپورت می‌کند. این ژل همچنین آب را به سطح پوست می‌آورد تا آن را با طراوت و قابل انعطاف نشان دهد.

این ماده از منشا حیوانی تهیه نمی‌شود و سنتتیک است از نام‌های تجاری معتبر آن می‌توان از eth elis ،  juvederm،  restylane، perlane نام برد.

کلسیم هیدروکسی آپاتیت سنگین‌ترین فیبر پوستی است و به‌طور طبیعی در استخوان‌های انسان وجود دارد. این ماده بیوسنتتیک است، یعنی محصول انسانی یا حیوانی نیست بنابراین ریسک واکنش حساسیتی بسیار پایین است.

این ژل حاوی اجزای کوچکی است که به‌صورت داربست عمل می‌کند. کلاژن خود شما روی این داربست رشد می‌کند. با گذشت زمان این اجزا (پارتیکل‌ها) به آرامی حل شده و به یون‌های کلسیم و فسفات تبدیل می‌شوند.

این فیلر پوستی نتایج خیلی طبیعی دارد؛ جابه‌جا نمی‌شود و عوارض آن نادر هستند. از آن برای پر کردن عمیق‌ترین چین و چروک‌های پوستی مثل خط خنده، خطوط عمودی کنار گوشه لب و خطوط اخم استفاده می‌شود.

از آن برای افزایش حجم گونه و قسمت‌های دیگر صورت نیز استفاده می‌شود.

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: 

در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی تا 3 سال در دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحصیل کرده است و ادامه آن را در انگلستان به پایان رساند. وی در یکی از سمینارهای بین‌المللی در کشور انگلستان با روش جدیدی از تکنولوژی زیبایی که کاملاً غیر تهاجمی بوده آشنا شد و به مدت 9 ماه در لندن تحت نظر Dr hellen and dr david toll این دوره‌ی آموزشی را طی کرده است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122143318

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، بین میادین شهرداری و سرو، خیابان شکوفه، پلاک 6، واحد 5، خانم دکتر نائبی 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ